ماهان شبکه ایرانیان

چرایی برگزاری جلسات داستان‌خوانی از سوی شجاعی

از آکادمی داستان‌نویسی تا ساخت فیلم کوتاه

سید مهدی شجاعی از اهداف خود برای ایجاد حلقه داستان‌خوانی در تهران سخن گفت.

از آکادمی داستان‌نویسی تا ساخت فیلم کوتاه

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی شجاعی نویسنده و مدیر مستول انتشارات کتاب نیستان در آستانه برپایی جلسات داستان‌خوانی با مدیریت وی که برای نخستین بار در دست اجرا قرار گرفته است در اظهارنظری کوتاه درباره این رویداد فرهنگی توضیح داد.

وی با بیان اینکه ‎این جلسات یک دعوت صمیمانه است از اهالی فرهنگ و ادب و هنر به‌ویژه نویسندگان و خوانندگان و علاقه‌مندان داستان، برای حضور در نشست‌های قصه‌خوانی عنوان کرد: در این نشست‌ها که اولین آن هفتم مرداد ماه برگزار می‌شود، نویسندگان طراز اول کشورمان، به خواندن تازه‌ترین آثارشان که هنوز به دست چاپ سپرده نشده می‌پردازند و نویسندگان جوان‌تر هم با ارائه آثار ارجمندشان معرفی می‌شوند.

شجاعی افزود:‌ شکل‌گیری آکادمی داستان‌نویسی در ایران، تعامل و ارتباط مستقیم نویسندگان و مخاطبان، تحکیم و توسعه همدلی میان نویسندگان، کشف استعدادهای جوان در عرصه داستان و حمایت از آنان، انتقال تجربیات اساتید و پیش‌کسوتان ادبیات داستانی به هنرمندان جوان، توجه ویژه به قالب داستان از نوع کوتاه آن، پشتیبانی از تولید فیلم کوتاه و سازندگانشان، از مقاصد بین راه برای این کاروان است.

یادآوری می‌شود در نسخین نشست داستان‌خوانی با حضور شجاعی، احمد دهقان، سعیده شفیعی و نسیم عرب امیری و از ساعت 18 روز یکشنبه هفتم مرداد به میزبانی فرهنگسرای اندیشه به داستان‌خوانی خواهند پرداخت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان