گزارش تمرین پرسپولیس

داد و فریاد با تجربه‌ها بر سر بازیکنان جوان در حضور گرشاسبی

تمرین عصر امروز پرسپولیس در حالی برگزار شد که با تجربه های این تیم با فریادهای خود از جوانان خواستند تا کمتر اشتباه کنند.

داد و فریاد با تجربه‌ها بر سر بازیکنان جوان در حضور گرشاسبی

به گزارش خبرنگار مهر تمرین عصر امروز پرسپولیس قرار بود ساعت 18و 30 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شود. با این حال کادر فنی سرخپوشان تصمیم گرفتند تمرین را 17و 45 دقیقه آغاز کنند تا نور کافی برای آیتم های تاکتیکی وجود باشد.

* بازیکنان پرسپولیس ابتدا تمرینات بدنسازی را در سالن وزنه دنبال کردند. آنها سپس در چمن ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و تمرینات کششی را زیر نظر آقاجانیان مربی بدنساز سرخپوشان بدنبال کردند.

* سرخپوشان پایتخت پاسکاری در فضای محدود را در دستور کار قرار دادند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ پس از انجام این آیتم در نیمه ای از زمین به انجام فوتبال 4 نفره پرداختند.

* دروازه بانان پرسپولیس به طور اختصاصی زیر نظر ایگور پانادیچ تمرین کردند.

* آدام همتی تنها غایب تمرین امروز پرسپولیس بود.

* هنگام بازی فوتبال 4 نفره بازیکنان با تجربه این تیم نظیر بیرانوند و سیدجلال حسینی با فریادهای خود اشتباهات بازیکنان جوان را متذکر شدند و از آنان خواستند تا با دقت بیشتری کار کنند.

*بازیکنان پرسپولیس در آخرین آیتم تمرین امروز، فوتبال درون تیمی را برگزار کردند که برانکو ایوانکویچ نظارت ویژه ای روی عملکرد شاگردان خود داشت.

* حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس به همراه حسین خبیری در تمرین امروز سرخپوشان حاضر شدند تا  نظاره گر عملکرد بازیکنان این تیم باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر