سلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

هزینه ۱۰۰ میلیاردی امداد و نجات برای خرید ۱۸۵ ست نجات

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از درخواست سازمان امداد و نجات برای خرید ۱۸۵ ست نجات هیدرولیک به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

هزینه 100 میلیاردی امداد و نجات برای خرید 185 ست نجات

اقدام به صدور درخواست خرید 185 ست نجاتمرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: با توجه به انجام وظایف قانونی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در راستای نجات و رهاسازی مصدومان ناشی از وقوع حوادث و سوانح، اقدامات لازم برای صدور درخواست خرید 185 ست نجات هیدرولیک به مبلغ 100 میلیارد ریال صورت گرفته که پس از تامین اعتبار و برگزاری مراحل قانونی مناقصه، شرکت لوکاس در این مناقصه برنده شد و اسناد فنی مورد تایید قرار گرفته است و سایر مراحل آن نیز در دست انجام است.

وی خاطر نشان کرد: هر ست را یک دستگاه مولد بنزینی 2.2 کیلو وات، رم جک سه مرحله ای، قیچی پدال بر، کامبی تول، ست تثبیت خودرو، شیلنگ ها و روغن هیدرولیک شامل می‌شود.


بیشتر بخوانید: تدوین 40 دستورالعمل عملیاتی در زمینه برنامه پاسخگویی جمعیت هلال احمر به سوانح (EOP)


رئیس سازمان امداد و نجات عنوان کرد: امیدواریم با پیگیری مستمر ظرف مدت 4 ماه، کالاهای مذکور به انبار تحویل داده شود تا بر اساس طرح مستقیم مصوب در بین شعب جمعیت هلال احمر استان‌های کشور توزیع شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان