ماهان شبکه ایرانیان

تاج: نگاه ما به آینده و حضور در المپیک توکیو بعد از ۴۴ سال است

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به مراحل آماده سازی تیم امید برای بازی های آسیایی، گفت: به آینده و حضور در المپیک توکیو بعد از ۴۴ سال امیدواریم.

تاج: نگاه ما به آینده و حضور در المپیک توکیو بعد از 44 سال است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج با اشاره به آمادگی مطلوب تیم امید ایران برای حضور  در بازیهای آسیایی اندونزی گفت: مجموعه از بهترین جوانان فوتبال ایران با رده سنی زیر 21 سال که شالوده اصلی این تیم همان نوجوانان ایران در بازیهای جام جهانی هند است که بزرگانی مانند آلمان و مکزیک را شکست دادند.  

وی ادامه داد : با تائید ستاد عالی بازی های آسیایی و با هدف حضور در المپیک آینده، این تیم  جوان و آینده دار را به میدان بازیهای آسیایی می فرستیم. نگاه ما به آینده و حضور در المپیک توکیو بعد از 44 سال است و بسیار به آنها امیدوارم. 

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تیم امید کارش را از اردیبهشت ماه آغاز کرد و چهار بازی تدارکاتی را انجام داده است، گفت: بازیکنان پنج روز پیش در اردوی عراق حاضرشدند و دو بازی تدارکاتی با این تیم که برای قهرمانی بسته شده است، انجام دادند که مقابل عراق که یکی از شانس های قهرمانی ر بازیهای آسیایی است یک بازی را پیروز شدند.

مهدی تاج گفت: کادر فنی خوبی بالای سر  این تیم قرار دارد و بسیار با انگیزه و مصمم به میدان خواهند رفت و یقین دارم آینده از این جوانان است. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان