رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز:

نمی‌توانستم دیگر مدیرعامل باشم/ سازمان لیگ یک ریال هم پرداخت نکرد

رئیس جدید هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: سازمان لیگ فوتبال پولی بابت تبلیغات محیطی پرداخت نکرده است.

نمی‌توانستم دیگر مدیرعامل باشم/ سازمان لیگ یک ریال هم پرداخت نکرد

عباس الیاسی که پیش از این سرپرست باشگاه تراکتورسازی بود در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتخاب صادق درودگر به عنوان مدیرعامل تراکتور گفت: نمی توانستم دیگر مدیرعامل تراکتور باشم. باید تیم را از شرایط بحرانی عبور می دادیم و  ترک پست می کردم. در جایی دیگر فعال بودم و دیگر از لحاظ قانونی نمی شد مدیرعامل باشگاه باقی بمانم. اما خوشحالم به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب شدم تا همچنان در این باشگاه بزرگ فعالیت کنم.

وی در ادامه افزود: خوشحالم بحث انتقال تراکتور از سپاه به بخش خصوصی را با تمام مشکلات از سر راه برداشتیم. روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتم. اما دور از انصاف بود تیم را رها کنم. به مردم تبریز هم تبریک می گویم که مالک ورزش‌دوستی همچون زنوزی، زمام امور را در دست گرفته است.

رئیس جدید هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی درباره شرایط این تیم تصریح کرد: در هفته اول طبیعی بود که در گرمای مسجد سلیمان و با توجه به تغییرات عمده فنی که در تیم داشتیم بازی سختی داشته باشیم. به آینده تراکتور کاملا امیدوارم و مطمئنم این تیم می تواند نتایج خوبی کسب کند.

الیاسی درباره اینکه سهم باشگاه تراکتورسازی از تبلیغات محیطی سازمان لیگ چه مقدار بوده است گفت: یک ریال هم نگرفتیم. خودمان هم نمی‌دانیم طلبمان را چه زمانی پرداخت می کنند. واقعا این شرایط برای تیمی که هزینه های زیادی را انجام می دهد اصلا خوب نیست. امیدوارم آقای درودگر بطور جدی خودش دنبال این موضوع باشد و اجازه ندهد حقی از تیم تراکتورسازی ضایع شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر