مرکز فرهنگی دفاع مقدس فارس میزبان گردشگران خارجی می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گفت: با راه‌اندازی فاز دوم مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان شاهد ورود گردشگران داخلی و خارجی به این مرکز خواهیم بود.

مرکز فرهنگی دفاع مقدس فارس میزبان گردشگران خارجی می‌شود

به گزارش ایسنا، سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در دیدار با اعضای انجمن راهنمایان تورهای گردشگری این استان توضیح داد: یکی از راه‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان است که با راه‌اندازی کامل این مجموعه، نسل‌های بعد از انقلاب و دفاع مقدس می‌توانند رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس را مشاهده و نسبت به آن دوران آگاهی پیدا کنند.

وی افزود: شما راهنماهای تورهای گردشگری استان می‌توانید سفیران خوبی جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در دنیا شوید و این کار را با اطلاع‌رسانی به گردشگران خارجی که وارد استان می‌شوند می‌توانید انجام دهید. استان فارس با دارا بودن اماکن تاریخی، تفریحی و زیارتی، مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است که با راه‌اندازی کامل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، یکی از مکان‌های دید و بازدید گردشگران در زمینه دفاع مقدس، این مکان خواهد بود.

گرامی خاطرنشان کرد: مجوز مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان فارس در سال گذشته با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان صادر شد که از امسال جزو اماکن تبلیغاتی و اطلاع رسانی جهت گردشگران میراث فرهنگی قرار گرفته است و با راه‌اندازی فاز دوم این مرکز که شامل موزه‌آرایی است، شاهد ورود گردشگران داخلی و خارجی به این مرکز خواهیم بود.

وی گفت: انجمن راهنمای تورهای گردشگری استان فارس ظرفیت بسیار خوبی دارد که با همکاری این کارشناسان، در آینده شاهد پویایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خواهیم بود و در همین راستا اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی جهت راهنمایان تورهای گردشگری در حوزه دفاع مقدس خواهد کرد تا این عزیزان اطلاعات کافی جهت ارائه به گردشگران را داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر