مدل شلف دیواری، از این سر اتاق تا اون سر اتاق!

قفسه و یا همان شلف از وسایل محبوبی در دکوراسیون منزل است که طرفداران زیادی دارد. معمولا همه افراد سعی می کنند که در خانه شان حداقل از یک شلف کوچک آن هم در هر بخشی که شده استفاده کنند

قفسه و یا همان شلف از وسایل محبوبی در دکوراسیون منزل است که طرفداران زیادی دارد. معمولا همه افراد سعی می کنند که در خانه شان حداقل از یک شلف کوچک آن هم در هر بخشی که شده استفاده کنند. در این میان، نوعی از شلف ها هستند که می توانند در ابعاد بزرگ تری در دکوراسیون منزل شما قرار بگیرند؛ مدل شلف دیوار تا دیوار! در این مطلب از وب سایت چیدانه همراه ما باشید تا با هم چند مدل شلف دیوار تا دیوار را ببینیم.

مدل شلف رنگی

مدل شلف متنوع

یکی از مدل های شلف دیوار به دیوار چیزی است که در این تصویر مشاهده می کنید. شما می توانید برای تناسب رنگی قفسه ها و هر کدام از طبقات به دکوراسیون منزل خودتان هم فکر کنید. همانطور که مشاهده می کنید شما می توانید از یک رنگ پس زمینه که به دکوراسیون منزل شما می خورد استفاده نموده و برای هر کدام از قفسه ها و طبقات به سراغ رنگ سفید بروید. در نهایت هم دقیقا مثل این تصویر می توانید به سراغ لوازم تزئینی کوچک بروید تا جلوه شلف و قفسه شما حفظ شود.

مطلب مرتبط: 10+1 شلف خلاقانه

مدل شلف باریک

مدل شلف دیوار تا دیوار باریک

در دکوراسیون اتاق کار این تصویر، مدل شلف دیوار تا دیواری را مشاهده می کنید که دارای طبقه های سفید رنگی است که با نورپردازی های زیبایی به شکل شفاف و جذاب خودنمایی می کند. همانطور که می بینید طبقات این شلف باریک بوده و فضای نسبتا کمی را اشغال می کند. در کل می توان گفت که در دکوراسیون اتاق کار این تصویر با فضایی مینیمال رو به رو هستیم!

مطلب مرتبط: 7 شلف دیواری با کاربردی متفاوت!

شلف در دکوراسیون نشیمن

مدل شلف ظریف برای دکوراسیون اتاق نشیمن

شما می توانید از مدل شلف این تصویر برای دکوراسیون نشیمن خود استفاده کنید. فضای این نشیمن دارای حس و حالی کلاسیک و زیباست که جلوه دکوراسیون این نشیمن را چندین و چند برابر می کند.

مطلب مرتبط: شلف، عنصری کاربردی برای خانه ای زیبا

شلف در دکوراسیون اتاق کودک

شلف دیواری در دکوراسیون اتاق کودک

داشتن یک شلف دیواری برای دکوراسیون اتاق کودک انتخاب بسیار هوشمندانه ای است. شما می توانید با تعیین یک ارتفاع مناسب برای این قفسه ها وسایل مورد نظری مثل عروسک ها را بر روی آن قرار داده و دکوراسیون اتاق کودک خود را زیباتر کنید.

مطلب مرتبط: انواع شلف های دکوری در دکوراسیون منزل

شلف در دکوراسیون آشپزخانه

شلف دیوار تا دیوار در دکوراسیون آشپزخانه

داشتن شلف دیوار تا دیوار برای دکوراسیون آشپزخانه ای که کابینت کافی ندارد انتخاب بسیار هوشمندانه ای است. این حالت، فضایی لطیف و البته متوازن ایجاد می کند که برای قرارگیری وسایل بسیار مناسب بوده و بخشی از دغدغه های ذخیره سازی وسایل در دکوراسیون آشپزخانه را کاهش می دهد.

باید گفت که برای این مدل شلف دیوار تا دیوار سعی کنید ارتفاع بین طبقات را در نظر بگیرید تا فنجان ها و لیوان ها فضای کافی برای قرارگیری داشته باشند.

مطلب مرتبط: شلف دیواری، لبخندت را روی طاقچه بگذار!

کتابخانه سرتاسری

مدل شلف دیوار تا دیوار به شکل کتابخانه

دکوراسیون منزل این تصویر دارای شلف دیوار تا دیواری است که به شکل یک کتابخانه مورد استفاده قرار گرفته است. ظاهر این کتابخانه بسیار ظریف و خاص بوده و بسیار منحصر به فرد است. این مدل شلف دیوار تا دیوار را نیز مدنظر داشته باشید.

مطلب مرتبط: 8 ایده زیبا برای استفاده از شلف ها

شلف دیوار تا دیوار سفارشی

شلف دیوار تا دیوار سفارشی

یکی از راه هایی که برای داشتن شلف دیوار به دیوار برای دکوراسیون اتاق کودک توصیه می شود آن است که در زمان سفارش، فضای اتاق کودک خود را در نظر بگیرید. همانطور که در این تصویر هم مشاهده می کنید داشتن شلف سفارشی می تواند به شما کمک کند که هر طبقه و قفسه را بر اساس سلیقه و البته نیاز خود و کودکتان تعیین کرده و مورد استفاده قرار دهید.

مطلب مرتبط: شلف دیواری، کجا چی نصب کنیم؟

شلف چوبی در دکوراسیون منزل

طراحی طبیعی شلف دیوار تا دیوار

همه ما می دانیم که چوب یکی از عناصر طبیعی در دکوراسیون منزل است که به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید با داشتن قفسه و شلف دیوار تا دیواری که از جنس چوب است فضایی طبیعی در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید وجود ترکیب این چوب با نور و گرمایی که به فضای خانه وارد می شود دکوراسیون منزل شما را پر از حس خوب خواهد کرد.

مطلب مرتبط: ساخت کتابخانه معلق با شلف های چوبی به سادگی!

شلف در دکوراسیون حمام

شلف دیوار تا دیوار برای دکوراسیون حمام

اگر دکوراسیون حمام شما کوچک و با ابعادی کم است شما می توانید از شلف هایی با ابعاد و ارتفاع کمتر استفاده کنید. همانطور که در این تصویر به خوبی مشاهده می کنید چنین شلفی می تواند برای قرارگیری حوله، صابون و شامپو و... فضای مناسب و البته کاربردی ای ایجاد کند.    

کالاهای پیشنهادی وب سایت چیدانه:

شلف

شلف

قیمت نامشخص
شلف

شلف

قیمت نامشخص
شلف

شلف

قیمت نامشخص

شلف دیواری

شلف دیواری

قیمت نامشخص
شلف مودکو

شلف مودکو

قیمت نامشخص
شلف دیواری

شلف دیواری

قیمت نامشخص

شلف هرکول

شلف هرکول

قیمت نامشخص
شلف سامورایی

شلف سامورایی

قیمت نامشخص
شلف دیواری

شلف دیواری

قیمت نامشخص

شما می توانید برای تهیه شلف های متنوع از اهالی فن وب سایت چیدانه کمک بگیرید! 

منبع: hgtv ؛ مترجم: طلوع حقیقت ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان