بوربور در گفتگو با مهر:

نشست هم‌اندیشی فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب فردا برگزار می‌شود

رئیس فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب از برگزاری نشست هم‌اندیشی این فراکسیون برای بررسی نحوه ورود اصولگرایان به انتخابات شورای مرکزی این نهاد صنفی خبر داد.

نشست هم‌اندیشی فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب فردا برگزار می‌شود

حبیب‌الله بوربور رئیس فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری نشست هم‌اندیشی این فراکسیون در روز چهارشنبه (10 مردادماه) خبر داد.

بوربور درباره محورهای مورد بررسی در این جلسه اظهار داشت: در شرایط فعلی که قیمت‌ها و وضعیت اقتصادی به هم ریخته، بنا داریم در جلسه فردا، پیشنهاداتی به دولت ارائه کنیم تا دولت از این سردرگمی نجات پیدا کند. قرار است این پیشنهادات در قالب سند به دولت ارائه شود.

وی همچنین درباره دیگر محور مورد بحث در جلسه فردای فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب گفت: با توجه به برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب در ابتدای شهریورماه سال جاری و انتخاب ترکیب جدید شورای مرکزی، قرار است در جلسه فردا، ضمن ایجاد تعامل میان احزاب موجود در فراکسیون اصولگرایان، توصیه‌ها و پیشنهادات مورد نظر برای انتخاب 10 سهمیه این فراکسیون به اعضاء اعلام شود.   

گفتنی است؛ در مجمع عمومی خانه احزاب ایران در ابتدای شهریورماه، قرار است ترکیب جدید شورای مرکزی این نهاد صنفی مشخص شود. بنابر اساسنامه خانه احزاب، ترکیب شورای مرکزی با توجه به ترکیب 10 نفر از جناح اصولگرایان، 10 نفر از جناح اصلاح‌طلبان و 10 نفر از جناح مستقلین تعیین می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر