با آغاز مسابقه کتابخوانی؛

کتاب «دعبل و زلفا» به چاپ نهم رسید

همزمان با آغاز مسابقه ملی کتابخوانی «دعبل و زلفا»، این کتاب به چاپ نهم رسید.

کتاب «دعبل و زلفا» به چاپ نهم رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با آغاز مسابقه ملی کتابخوانی «دعبل و زلفا» نوشته حجت‌الاسلام و المسلمین مظفر سالاری که پیش‌تر کتاب «رویای نیمه‌شب» را در کارنامه دارد، این کتاب توسط انتشارات به‌نشر به چاپ نهم رسیده است.

این رمان روایتی عاشقانه از آشنایی و زندگی پر فراز و نشیب دعبل خزاعی شاعر اهل بیت(ع) و همسر سازش‌ناپذیرش زلفا است. در این کتاب، مقاطعی از زندگی دعبل در زمان امام موسی کاظم(ع) و امام رضا(ع) به صورت داستانی کنکاش شده است. همچنین عشق میان او و زلفا بستری برای ماجراهای فراوان این رمان بوده که تلاش دارد بر اساس داده‌های تاریخی به بازسازی و بازآفرینی ماجراها و حوادث بپردازد.

به‌نشر که چاپ نخست کتاب «دعبل و زلفا» را همزمان با دهه کرامت سال گذشته منتشر کرده بود، حالا چاپ نهم این اثر را در قطع رقعی، با شمارگان 2 هزار نسخه منتشر و با قیمت 25 هزار تومان روانه بازار کرده است. مجموع تیراژ چاپ‎های قبلی این کتاب 13 هزار نسخه است.

رمان «دعبل و زلفا» منبع مسابقه ملی کتابخوانی «دعبل و زلفا» قرار گرفته که همزمان با آغاز دهه کرامت با مشارکت به‌نشر و شبکه جوانان رضوی(شجر) و همچنین سایر مؤسسات و مجموعه‌های آستان قدس رضوی و کشوری در حال برگزاری است و و تا پایان ماه صفر(آبان ماه) و ایام شهادت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت.

شرکت‌کنندگان با خرید کتاب، مطالعه و ارسال کد قرعه‌کشی به سامانه پیامکی مسابقه ابتدا در قرعه‌کشی هفتگی شرکت داده می‌شوند که نتایج آن، هر هفته اعلام و جایزه فرد برنده حداکثر تا یک هفته بعد پرداخت می‌شود. در پایان مهلت شرکت، سؤالات محتوایی و تستی این مسابقه بر روی سایت www.Behnashr.com منتشر می‌شود و فقط افرادی که دارای کد انحصاری قرعه‌کشی هستند، می‌توانند پاسخ سؤالات را همراه با کد، ارسال کنند و در صورت پاسخگویی درست به سؤالات، در قرعه‌کشی نهایی جایزه ویژه شرکت داده می‌شوند.

سؤالات مرحله نهایی این مسابقه 24 آبان و همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی منتشر می‌شود و شرکت‌کنندگان تا پایان آبان ماه برای ارسال پاسخ‌ها مهلت دارند. قرعه‌کشی مرحله نهایی نیز چهارم آذر مصادف با 17 ربیع‌الاول و سالروز میلاد فرخنده پیامبر اکرم(ص) انجام خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان