سی‌ان‌بی‌سی بررسی کرد

گزینه‌های ایران برای ضربه زدن به منافع آمریکا در منطقه

شبکه خبری «سی‌ان‌بی‌سی» در گزارشی به افزایش تنش اخری میان آمریکا و ایران پرداخته و می‌نویسد که ایران طیف وسیعی از ابزار‌ها برای ضربه زدن به منافع آمریکا را در اختیار دارد.

گزینه‌های ایران برای ضربه زدن به منافع آمریکا در منطقهبه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، شبکه خبری «سی‌ان‌بی‌سی» در گزارشی به افزایش تنش میان آمریکا و ایران پرداخته و می‌نویسد که ایران طیف وسیعی از ابزار‌ها برای ضربه زدن به منافع آمریکا را در اختیار دارد.

سی‌ان‌بی‌سی می‌نویسد: ایران طیفی از ابزار‌ها را برای ضربه زدن به منافع آمریکا در اختیار دارد که بسیاری از آن‌ها از مدت‌ها پیش مورد استفاده بوده و احتمالا استفاده از آن‌ها تشدید خواهد شد.

در ادامه این گزارش آمده است: زمانی که ایران از جنگ با آمریکا صحبت می‌کند لزوما از جنگ به معنای متعارف آن سخن نمی‌گوید.

سی‌ان‌بی‌سی در بخش دیگری از گزارش خود ضمن اشاره به سخنرانی اخیر سردار سلیمانی نوشت: سردار سلیمانی نزدیک به دو دهه نیروی قدس سپاه ایران را اداره کرده و بر نفوذ و قدرت ایران در منطقه تأکید کرده است.

در این گزارش به نقل از «توبیاس اشنایدر»، تحلیل‌گر سیاسی خاورمیانه موسسه «سیاست عمومی و جهانی» مستقر در آلمان آمده است: سلیمانی به خوبی می‌داند که طیفی وسیع از ابزار‌های نامتعارف برای ضربه زدن به منافع آمریکا را در اختیار دارد.

بر اساس این گزارش تویباس اشنایدر اخیرا در صفحه توییر خود نوشته است: برای نام بردن از تعداد کمی از این ابزارها؛ این‌ها شامل: اختلال در خطوط کشتیرانی، موشک‌های بالستیک، تهدید منافع آمریکا در عراق و سوریه و نفوذ در بحرین.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان