ادامه تناقض گویی آمریکایی ها: در صورت تغییر رفتار تهران حاضر به ملاقات با ایرانی‌ها هستیم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری روز سه‌شنبه بار دیگر موضع «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا برای دیدار «بدون پیش‌شرط» با ایرانی‌ها را رد کرد.

ادامه تناقض گویی آمریکایی ها: در صورت تغییر رفتار تهران حاضر به ملاقات با ایرانی‌ها هستیم

به گزارش فارس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری روز سه‌شنبه بار دیگر موضع «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا برای دیدار «بدون پیش‌شرط» با ایرانی‌ها را رد کرد.

ترامپ که از زمان ورود به کاخ سفید با اثرپذیری از لابی‌‌های سعودی-اماراتی-صهیونیستی اتخاذ ضدایرانی‌ترین سیاست‌ها را در دستور کار قرار داده دوشنبه (8مرداد/ 30 جولای) در یک کنفرانس خبری مشترک با نخست‌وزیر ایتالیا تلاش کرد تصویر سیاستمداری حامی گفت‌وگو و مذاکره از خودش به نمایش بگذارد.

رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به سئوال یک خبرنگار که پرسید آیا حاضر است با «حسن روحانی»، رئیس جمهور ایران دیدار کند گفت که همیشه طرفدار چنین دیدارهایی بوده و حاضر است «بدون پیش‌شرط» این کار را انجام دهد.

«هیثر ناوئرت»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این کنفرانس خبری علی‌رغم بیان این ادعا که «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا از موضع ترامپ برای گفت‌وگو با ایران حمایت می‌کند گفت: «در صورتی که ایران رفتارش را تغییر دهد حاضر به گفت‌وگو با مقام‌های این کشور هستیم.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر