حمید قبادی مطرح کرد

ضرورت برنامه‌ریزی و استراتژی مدون دانشگاهی مد و لباس

مشاور معاون وزیر و دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در جلسه ارزیابی عملکرد بخش علمی و دانشگاهی هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر به ضرورت طراحی و برنامه ریزی مدون اشاره کرد.

ضرورت برنامه‌ریزی و استراتژی مدون دانشگاهی مد و لباس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، وی همچنین برگزاری جشنواره های مد و لباس و عرضه آثار دانشگاهی را پلی برای ارتباط بین جامعه و دانشگاه دانست و خاطر نشان کرد با بازخوانی جشنواره های مد و لباس در حوزه علمی و دانشگاهی باید مسیری هموار در حوزه ارتباطی بین جامعه و دانشگاه پیدا شود تا شاهد ظهور بروز فعالیت های دانشگاهی در بطن جامعه باشیم.

دبیر کارگروه ضمن شنیدن مباحث مطرح شده در جلسه و قول پیگیری مسائل، خواستار بررسی جامع برای استقلال دهی به حوزه تصویرسازی و اهمیت بخشی به این موضوع شد.

گفتنی در این جلسه امیر هوشنگ حکمتی(عضو کمیته علمی داوری جشنواره ) و انسیه زاهدی(دبیر علمی بخش علمی و دانشگاهی جشنواره )، پروانه قاسمیان(عضو کمیته علمی داوری جشنواره)، فریناز فربود(عضو کمیته علمی داوری جشنواره) حمید قبادی(دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس)، میر محمد صادق(مشاور دبیر کارگروه) سید مهدی جعفری( مدیر روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس) و فاطمه کمالی(مسئول بخش علمی و دانشگاهی) حضور داشتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر