فوتسال جام باشگاه‌های آسیا؛

آغاز به کار مس برای رسیدن به طلا/ تقابل فارسی‌زبان‌ها با ایران

تیم فوتسال مس سونگون فردا در اولین دیدار خود در جام باشگاه‌های آسیا به مصاف تیم سیپار تاجیکستان می‌رود؛ تیمی که از دو بازیکن ایرانی استفاده می‌کند.

آغاز به کار مس برای رسیدن به طلا/ تقابل فارسی‌زبان‌ها با ایران

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از امروز چهارشنبه به میزبانی اندونزی آغاز می شود و تیم مس سونگون نماینده ایران در این رقابتها، از فردا کارش را استارت می زند.

تیم مس با سرمربیگری حمید بی غم فصل گذشته قهرمان لیگ برتر ایران شد و توانست جواز حضور در این رقابتها را به دست بیاورد. این اولین تجربه سرمربیگری بی غم در جام باشگاه های آسیا است. ناکامی دو ساله ایران در کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیا باعث شده است تا انتظارات از مس و شاگردان بی غم بالا برود؛ بخصوص اینکه تیم ملی هم سال گذشته توانست عنوان قهرمانی جام ملتهای آسیا را از آن خود کند.

تیم مس اسکلت فصل گذشه خود را حفظ کرد و برای این فصل نفرات ملی پوش از جمله ابوالقاسم عروجی، حسین طیبی و علی اصغر حسن زاده را به خدمت گرفته است. البته طیبی به عنوان یار کمکی در مس حضور دارد. علاوه بر این نفراتی مثل محمدرضا سنگ سفیدی، مرتضی عزتی، توحید غلامی و فرهاد فخیم هم وزن تجربی تیم را بالا نگه داشته اند.

حمید بی غم روز گذشته در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد که شناختی از تیم سیپار تاجیکستان ندارد ولی بازیکنانش با تمام وجود در این رقابتها به میدان خواهند رفت. تاجیکستانی‌های فارسی زبان برای تقویت خود دو بازیکن ایرانی یعنی میرزاپور و کامیابی را هم به خدمت گرفته اند و به دنبال متوقف کردن حریف ایرانی خود هستند.

تیم مس در گروه چهارم این رقابتها با سیپار تاجیکستان، AGMK ازبکستان و بانک بیروت لبنان همگروه هستند.

برنامه بازی های مس در جام باشگاه های آسیا به این ترتیب است:

پنجشنبه 11 مردادماه، ساعت 11:30
* مس سونگون ایران - اف‌سی سیپار تاجیکستان

* شنبه 13 مردادماه، ساعت 11:30
* مس سونگون ایران - AGMK ازبکستان

* دوشنبه 15 مردادماه، ساعت 11:30
* مس سونگون ایران - بانک بیروت لبنان

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر