در گفتگو با مهر اعلام شد:

سوره مهر به صورت مستقل به فرانکفورت می‌رود/لبنان و هند مقصد بعدی

انتشارات سوره مهر نخستین حضور مستقل خود در نمایشگاه کتاب فرانکفورت را در سال جاری اجرایی می‌کند.

سوره مهر به صورت مستقل به فرانکفورت می‌رود/لبنان و هند مقصد بعدی

حمیدقره‌داغی مدیرعامل موسسه انتشارات سوره مهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌ریزی این موسسه برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت در سال جاری عنوان کرد: ما تا پیش از این آثارمان را در قالب مجموعه آثار عرضه شده از سوی مجمع ناشران انقلاب اسلامی و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی به عرضه آثارمان در این نمایشگاه می‌پرداختیم ولی امسال تصمیم گرفتیم که این عرضه به صورت مستقل باشد.

وی افزود: حضور ما در این نمایشگاه در سال جاری شامل حضور نماینده ما در محلی است که موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در محل غرفه ملی ایران در این نمایشگاه برای ما تدارک دیده است.

قره‌داغی افزود: در این حضور 50 عنوان کتاب از سوره مهر عرضه خواهد شد که شامل عرضه 30 عنوان کتاب از آثار سوره مهر است که پیش از این به انگلیسی ترجمه شده است و 20 عنوان اثر از تازه‌های نشر موسسه که به زبان انگلیسی معرفی شده است.

به گفته مدیرعامل سوره مهر این موسسه همچنین در تدارک و مکاتبه با ناشرانی است که در زمینه عرضه آثارش بتواند با آنها مذاکره کند و برای این منظور قرارهای ملاقاتی در این نمایشگاه تدارک دیده است.

وی در ادامه با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه وضعیت ارزی جاری کشور اجازه این حضور را به سوره مهر بدهد، عنوان کرد: از موسسه یک نفر به عنوان نماینده شرکت در این رویداد حضور خواهد داشت. ما بنا داشتیم که نویسندگانی را نیز برای حضور در این رویداد با خود همراه کنیم اما شرایط این کار فراهم نشد.

قره‌داغی در پایان از برنامه‌ریزی سوره مهر برای حضور در نمایشگاه‌های کتاب بیروت، هندوستان و افغانستان در سال جاری خبر داد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر