ماهان شبکه ایرانیان

امام جمعه مشهد:

تحریم‌های اقتصادی نقشه دشمن برای ناکارآمد نشان دادن نظام است

مشهد- امام‌جمعه مشهد گفت: دشمن با اعمال تحریم‌های اقتصادی به دنبال بیکار شدن جوانان و ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

تحریم‌های اقتصادی نقشه دشمن برای ناکارآمد نشان دادن نظام است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد با تبریک فرارسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: جریان‌های طاغوتی از روز اول دنبال این بودند که مسئله حکومت را از دین جدا کنند لذا وقتی برحسب فداکاری مردم دیدند نظام ستم‌شاهی در حال سقوط است، عنوان جمهوری دموکراتیک را مطرح کردند که امام راحل با قاطعیت در مقابل آن‌ها ایستادگی کرد.

وی افزود: این افراد وقتی دیدند امام  می‌گوید جمهوری دموکراتیک شرک است و درست نیست، آمدند و گفتند «جمهوری دموکراتیک اسلامی»، امام هم فرمودند «جمهوری اسلامی، نه یک کلمه کم، نه یک کلمه زیاد».

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امام خمینی(ره) می‌فرمودند دشمن ما فقط محمدرضا نبود، هرکس مسیرش مسیر اسلام نباشد، دشمن ماست، با هر اسم می‌خواهد باشد، هرکس کنار جمهوری اسلامی، دموکراتیک بگذارد، دشمن ماست، هرکس جمهوری دموکراتیک بگوید، دشمن ماست برای این‌که اسلام را نمی‌خواهد.

علم الهدی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد ما را دچار سکولاریسم کند گفت:تحریم‌های اقتصادی برای جدا کردن مردم از دین و نظام جمهوری اسلامی ایران است و آن‌ها مردم را هدف گرفته‌اند تا بتوانند از این مسیر ناکارآمدی نظام را نشان دهد.

وی اظهار کرد: راهکار خنثی کردن توطئه دشمن توجه به اقتصاد مقاومتی بوده و ما باید از این روش برای دفاع از دین استفاده کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اگر جوانان کشور بیکار بوده و به این نتیجه برسند که نظام اسلامی دیگر کارآمد نیست و باید به سراغ نظام دیگری بروند هدف دشمن برآورده می‌شود.

وی تأکید کرد: مشکل بیکاری یکی از مشکلات بسیار مهم در کشور است و تنها راهکار حل آن توجه به تولید داخلی است که اگر به این مهم توجه شود مشکلات نیز رفع خواهند شد.

امام‌جمعه مشهد گفت: با تکیه‌بر اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخلی قطعاً نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی ایران نقش بر آب خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان