حرف آخر مدیر بایرن؛

«لواندوفسکی» فروشی نیست، حتی در ازای ۱۵۰ میلیون یورو

کارل هاینتس رومنیگه اعلام کرده در ازای ۱۵۰ میلیون یورو هم حاضر نیست مهاجم لهستانی تیم را بفروشد و داستان او را با داستان سال ۲۰۰۸ فرانک ریبری مقایسه کرده است.

«لواندوفسکی» فروشی نیست، حتی در ازای 150 میلیون یورو

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بایرن مونیخ درصدد است به هر قیمتی روبرت لواندوفسکی را در تیم نگه دارد و کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی این تیم هم اعلام کرده حتی رقم پیشنهادی 150 میلیون یورو هم برای متقاعد کردن باشگاه برای فروش او کافی نیست.

رومنیگه در این باره در گفتگو با نشریه آلمانی این چنین گفته است: سیاست ما با باشگاه‎های دیگر کاملا متفاوت است. زمانی هم با فرانک ریبری این مشکل را داشتیم، زمانی که چلسی و رئال به دنبال جذبش بودند. خود فرانک هم برای رفتن وسوسه شده بود، اما ما گفتیم تصمیم به فروشش نداریم. حالا هم او یکی از خوشحال‏‌ترین فوتبالیست‎های دنیاست. چون خانه‌‏اش را در باواریا مونیخ یافته است. به نظرم خودش هم از این تصمیم ما بسیار خوشحال است.

رومنیگه در ادامه گفت: روبرت هم همین‏طور است. می‌خواهد برود، اما ما گفتیم که او را نخواهیم فروخت. کاملا از او راضی هستیم چون بازیکنان زیادی نیستند که با او قابل مقایسه باشند. پس علاقه‎ای به فروشش نداریم، چه پیشنهاد 100 میلیون یورویی برای او بدهند، چه 150 میلیون یورویی.

مدیر اجرایی بایرن در نهایت گفت: در سال 2008 و داستان فرانک هم نشان دادیم که وقتی بخواهیم در خروج را می‌‏بندیم. این روش ماست، بازیکنان سطح بالایی که در برنامه‎های ما جا دارند در بایرن مونیخ خواهند ماند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر