در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

زنان آسیب دیده در آتش‌سوزی مرکز مداخله در بحران مشهد رایگان درمان می‌شوند

مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی از درمان رایگان دختران فراری و زنان در معرض خشونت آسیب دیده در آتش‌سوزی مرکز مداخله در بحران مشهد خبر داد.

زنان آسیب دیده در آتش‌سوزی مرکز مداخله در بحران مشهد رایگان درمان می‌شوند

علت آتش سوزی مرکز مداخله در بحران مشهد همچنان نامشخص استحمیدرضا پوریوسف مدیر کل بهزیستی استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: خوابگاه‌های مرکز مداخله در بحران شهر مشهد طی وقوع آتش سوزی شامگاه پنجشنبه در آتش سوخته و ساختمان خوابگاه‌ها نیز به طور جدی آسیب دیده است.

وی در ادامه تصریح کرد: زنان و دختران حاضر در مرکز مداخله در بحران شهر مشهد پس از آتش سوزی به بیمارستان منتقل شدند و در حال حاضر 6 نفر از آن‌ها همچنان در بیمارستان به سر می‌برند و مابقی نیز به تشخیص پزشک معالج ترخیص شده‌اند.

مدیرکل بهزیستی شهر مشهد تاکید کرد: دختران و زنان آسیب دیده ناشی از وقوع آتش سوزی به طور رایگان تحت درمان قرار گرفته و تیم مددکاری اجتماعی بهزیستی در جهت انجام دقیق مراحل درمانی این افراد کار پیگیری آن‌ها را با جدیت و با دقت دنبال می‌کند و خوشبختانه واحد مددکاری بیمارستان نیز تا این لحظه همکاری خوبی را در این باره داشته است.

پوریوسف همچنین یادآور شد: در جریان وقوع آتش سوزی در مرکز مداخله در بحران بهزیستی شهر مشهد، خوابگاه و محل اسکان دختران فراری و زنان در معرض خشونت، آسیب دیده است و همه مددجویان به ساختمان دیگری منتقل شده‌اند و خدمات مورد نیاز را دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: پس از انجام بررسی‌های سازمان آتش نشانی و نیروی انتظامی در خصوص کشف علت آتش سوزی، کار تعمیر ساختمان مرکز مداخله در بحران شهر مشهد آغاز می‌شود و در حال حاضر دلیل وقوع آتش سوزی اعلام نشده است.


بیشتر بخوانید: دختران فراری، عامل احتمالی آتش سوزی «مرکز مداخله در بحران» مشهد


مدیر کل بهزیستی استان خراسان رضوی تصریح کرد: نیلوفر و آسیه دو زنی هستند که طی امروز و دیروز از بیمارستان ترخیص شده‌اند و به گفته پزشکان 6 زن آسیب دیده از وقوع آتش سوزی نیز دچار سوختگی نوع درجه یک و 2 هستند و میزان سوختگی آن‌ها زیر 15 درصد است.

پوریوسف تصریح کرد: پس از اعلام علت آتش سوزی از طرف مسئولان مربوطه، به شرط قابل انتشار بودن آن، موضوع را به اطلاع رسانه‌ها خواهیم رساند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان