مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان عنوان کرد

کشف ۴۴ تن «پروپلی‌اتیلن» قاچاق در زنجان/ خرید به نرخ بورس و فروش در بازار سیاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف ۴۴ تن «پروپلی‌اتیلن» قاچاق در زنجان خبر داد و گفت: قاچاقچی پس از تهیه «پروپلی‌اتیلن» به نرخ دولتی از بورس، اقدام به فروش مواد اولیه در بازار سیاه کرده بود.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، مرتضی ممیزی به کشف قاچاق پروپلی‌اتیلن در زنجان اشاره کرد و افزود: یک شرکت تولیدی که اقدامات به خرید 44 تن پلی پروپیلن به نرخ دولتی از بورس کرده بود، اما به جای مصرف آن در خط تولید و تهیه کالا اقدام به فروش مواد اولیه در بازار سیاه کرده بود، کشف شد.

ممیزی با اشاره به اینکه پرونده‌ای در شعب اداره کل تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت، بیان کرد: پس از برگزاری جلسات رسیدگی و اخذ گزارشات کارشناسی تخلف عرضه خارج از شبکه محرز و حکم مقتضی صادر شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: طبق حکم صادره شرکت متخلف علاوه بر عرضه کالا در شبکه، به پرداخت جریمه نقدی 561 میلیون ریالی محکوم شد.

وی در ادامه افزود: اخیرا یک محموله قاچاق لوازم خانگی به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال در زنجان کشف شد که پس از بررسی متهم به پرداخت 2 میلیارد و 270 میلیون ریال محکوم شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر