ماهان شبکه ایرانیان

فراخوان همکاری گروه رجال و خاندان‌های اسلامی پژوهشکده تاریخ اسلام

گروه اندیشه: گروه رجال و خاندان‌های اسلامی پژوهشکده تاریخ اسلام به منظور پاسخگویی به بخشی از نیازهای پژوهشی کشور در حوزه شخصیت‌شناسی و تراجم در جهان اسلام، از کلیه استادان، پژوهشگران و دانشجویان دکتری، دعوت به همکاری کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، گروه رجال و خاندان‌های اسلامی پژوهشکده تاریخ اسلام طی فراخوانی از اساتید و پژوهشگران دعوت به همکاری کرد.

در این فراخوان آمده است به منظور پاسخگویی به بخشی از نیازهای پژوهشی کشور در حوزه شخصیت‌شناسی و تراجم در جهان اسلام، از کلیه استادان، پژوهشگران و دانشجویان دکتری، دعوت به همکاری به عمل می‌آید.

محورهای موضوعی عبارتند از: بررسی و نقد کتب رجالی و تراجم از جمله: مقتل‌نگاری‌ها، مزارنامه‌ها، مناقب‌نامه‌ها، تبارنامه‌ها و انساب، تذکره‌ها، طبقات و وفیات و...، پژوهش درباره شخصیت‌ها و رجال جهان اسلام، پژوهش درباره خاندان‌های اسلامی به ویژه خاندان‌هایی که کمتر معرفی شده‌اند، پژوهش درباره رجال حدیث و مطالعات جدید رجال‌شناسی، ارائه روش‌های نوین علمی در بررسی شخصیت‌ها و رجال اسلامی، نقد علمی روش‌های کهن در معرفی شخصیت‌ها و رجال اسلامی، بررسی و نقد پژوهش‌های جدید در حوزه رجال و شخصیت‌های مسلمان.

یادآور می‌شود، نحوه همکاری به صورت ارائه طرح‌های پژوهشی، تألیف کتاب، تدوین رساله‌های دکتری، نگارش مقالات علمی، سخنرانی، نشست‌های علمی، کارگاه‌های آموزشی و ترجمه آثار فاخر خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88676861 تماس بگیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان