این دستور موقت ربطی به خالکوبی ندارد

مسلمان و کعبی از فعالیت‌های فوتبالی محروم شدند!

رییس کمیته اخلاق درباره محرومیت محسن مسلمان و حسین کعبی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی قبل خبرگزاری فارس در خبری اعلام کرد محسن مسلمان و حسین کعبی با دستور کمیته اخلاق از هرگونه فعالیت های فوتبالی تا اطلاع ثانوی محروم شده اند اما اطلاعاتی درباره این محرومیت ارائه نکرد.

بعد از انتشار این خبر شایعات زیادی مطرح شد و تعبیرهای مختلفی از دلایل محرومیت بازیکنان ذوب آهن و سپیدرود رشت انجام شد.

به همین خاطر با مرتضی تورک رییس کمیته اخلاق تماس گرفتیم که او به صورت سر بسته و کوتاه در این خصوص صحبت کرد. تورک به خبرنگار "ورزش سه" گفت: «این یک دستور موقت است که تا اطلاع ثانوی این دو بازیکن حق انجام فعالیت های ورزشی ندارند. انشاالله در آینده درباره این موضوع اطلاع رسانی می کنیم.»

از او پرسیدیم که آیا این محرومیت ربطی به خالکوبی های آنها دارد که پاسخ داد: «خیر، همانطور که گفتم بعدا در این باره اطلاع رسانی می کنیم.»

با توجه به شایعاتی که درباره شرط بندی پیرامون آنها مطرح شده از تورک در این خصوص سوال کردیم که این پاسخ را شنیدیم: «اجازه بدهید چند روز دیگر همه چیز را اطلاع رسانی می کنیم. فقط می گویم این به دلیل تخلفات دو بازیکن در گذشته است و دستور موقت را به همین خاطر صادر کردیم.»

اینطور که از شواهد پیداست مسئولان کمیته اخلاق فعلا نمی خواهند اطلاعاتی درباره پرونده محرومیت محسن مسلمان و حسین کعبی ارائه دهند. باید منتظر ماند و دید بعد از جلساتی که این دو بازیکن در کمیته اخلاق خواهند داشت چه اطلاعاتی بیرون می آید و چه اتفاقاتی پیرامون آنها رخ می دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان