عرضه «هدایایی از کائنات» در کتابفروشی‌ها

کتاب «تو بی‌همتایی» با عنوان فرعی «هدایایی از کائنات» منتشر و روانه کتابفروشی‌ها شد.

عرضه «هدایایی از کائنات» در کتابفروشی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، زندگی برای هر کس معنا و مفهوم خاصی دارد، هر کس زندگی را از دریچه‌ای ویژه به خودش می‌بیند و این می‌تواند روی تمامی انتظاراتش از زندگی تاثیر بگذارد. کتاب «تو بی‌همتایی» نوشته «کوت بلکسون» با ترجمه «آرزو خوشابی» به بررسی هدایایی از کائنات و ترسیم راه و روش زندگی فرد به فرد ما می‌پردازد.

در این کتاب اصول اولیه زندگی و سفر به درون هر شخص توسط خود او ترسیم می‌شود و می‌تواند نتایج درخشانی را به بار بیاورد. اگر به دنبال ایجاد تحول واقعی در خود و پیدا کردن مسیر اصلی زندگی هستید خواندن این کتاب به شما توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب اخیر می‌خوانیم: هیچ کس دیگر هرگز نمی‌تواند به شما بگوید که حقیقتاً چه می‌خواهید. شما تنها کسی هستید که این موضوع را می‌دانید. این را که مدام دنبال این باشید که دیگران از شما چه انتظاری دارند، متوقف کنید و جرات کنید و به دنبال آن زندگی بروید که می‌خواهید. بچه که هستیم، عمیقاً باور داریم که هر چیزی ممکن است. آرزوهای بزرگی داریم. بازیکن فوتبال شدن، آتش نشان بودن، شاهزاده بودن یا رفتن به کره ماه. اما طی مسیر، دیگران به ما می‌آموزند که واقع‌گرا باشیم. آرزوهای بزرگ در سر نپرورانیم و شما هم نمی‌خواهید نا امید شوید. می‌خواهید؟ پس سعی می‌کنیم با رویاها قطع رابطه کنیم. در واقع با روح‌های‌مان قطه رابطه می‌کنیم.

گمان می‌کنم الان وقت آن است که دوباره با خود واقعی تان آشنا شوید.

فهرست مطالب کتاب تو بی همتایی به قرار زیر است: ثروتمند ترین انسان جهان، جهان در انتظار توست، آیا جرئت داری؟، فقط بگو فکر می‌کنی واقعاً کسی هستی؟، کار ناتمام، بر ذهنت مسلط شو، جاده‌ای به ناکجا آباد، اعتیاد اصلی، امروز روز خوبی برای مردن است، اکنون عشق بورزید و سفر واقعی آغاز می‌شود.

کتاب «تو بی‌همتایی» در شمارگان 1100 نسخه و با بهای 21 هزار تومان از سوی انتشارات «پندار تابان» منتشر و روانه کتابفروشی‌ها شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر