معاون باشگاه استقلال:

دنبال یک مهاجم هدف خارجی هستیم/ بازیکن سپاهان در لیست شفر نیست

معاون باشگاه استقلال گفت: طبق درخواست وینفرد شفر دنبال یک مهاجم هدف خارجی هستیم.

دنبال یک مهاجم هدف خارجی هستیم/ بازیکن سپاهان در لیست شفر نیست

به گزارش خبرنگار مهر، علی خطیر درباره نقل و انتقالات باشگاه استقلال و اینکه آیا استقلال بازهم خرید جدیدی خواهد داشت؟ گفت: تا اینجا بازیکنانی که سرمربی می خواست را سعی کردیم بگیریم. شفر یک مهاجم مرکزی درخواست کرده است. او دو سه پیشنهاد هم داده است تا نفر جدید جای تیام را بگیرد. این بازیکن خارجی است.

معاون باشگاه استقلال درباره خبر مذاکره ای باشگاه برای جذب عارف غلامی بازیکن سپاهان گفت: من هم از رسانه ها متوجه این خبر شدم. تا اینجا هیچ مذاکره ای با غلامی نداشته ایم و شفر هم درخواستی نداشته است.

خطیر درباره مرتضی تبریزی و مبلغ رضایتنامه این بازیکن گفت: در جریان جزئیات نحوه پرداخت نیستم ولی قرار شد با توافقی که با آقای فتحی شده این مبلغ را به ذوب آهن بدهیم.

وی در پاسخ به این سئوال که وضعیت مامه تیام و جلب رضایت باشگاه استقلال به کجا رسید؟ گفت: از زمانی که کار را شروع کردیم، چند بازیکن چنین وضعیتی داشتند؛ نفراتی که قرارداد داشتند و می خواستند قرارداد خود را لغو کنند. در درجه اول به بازیکن نامه زدیم که قرارداد دارد و بندهای قرارداد را به آنها یادآور شدیم. به آنها گفتیم اگر واقعا تمایل ندارند بمانند، برای گفتگو به باشگاه بیایند. درباره تیام هم به باشگاه هایی که خواهانش بودند نامه زدیم و اعلام کردیم این بازیکن با ما قرارداد دارد. از طریق رسانه ها متوجه شدیم تیام دارد با عجمان مذاکره می کند و به این باشگاه هم نامه زدیم. از عجمان خواستیم با تیام مذاکره نکند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره زمان بازی کردن نیومایر هافبک آلمانی گفت: درخواست آی.تی.سی نیومایر را داده ایم. تا این لحظه جوابی نگرفته ایم. چون بازیکن آزاد بوده به نظر می رسد مشکلی پیش نیاید.

خطیر که با رادیو جوان گفتگو می کرد، در پاسخ به این سئوال که آیا در انتقال مجید حسینی از باشگاه ترابوزان دریافتی داشته اید؟ گفت: آقای فتحی سرپرست باشگاه استقلال قبلا اعلام کرده که بابت این انتقال مبلغ 300 هزار دلار به علاوه 20 درصد از حق ترانسفر این بازیکن به استقلال می رسد. فتحی هم الان در ترکیه حضور دارد. یک مشکلی که داریم این است که ترابوزان نمی تواند به ایران پول واریز کند.

وی درباره خبر رسانه قطری درباره تمایل وینفرد شفر برای سرمربیگری در تیم ملی عراق تاکید کرد؟ تا این لحظه که با شما صحبت می کنم، شفر چیزی اعلام نکرده است. ما در سایت باشگاه هم اعلام کردیم که چنین چیزی نیست. شفر با ما قرارداد دو ساله دارد. اینکه یک مربی در سطح شفر با این تجربه تیم های دیگر خواهانش باشند چیز عجیبی نیست ولی نامه ای از فدراسیون فوتبال عراق هم به باشگاه نرسیده است. مطمئنم شفر هم آنقدر مربی حرفه ای هست که اگر چیزی باشد به باشگاه اعلام می کند.

معاون باشگاه استقلال در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا قرارداد شفر آنقدر سفت و محکم هست که نتواند راحت از استقلال جدا شود؟ گفت: این قرارداد که سفت و سخت هست ولی با شفر به مشکل نمی خوریم. او انسان حرفه ای و اخلاقی است. کما اینکه قراردادش هم خوب است و مشکلی ایجاد نمی شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر