ماهان شبکه ایرانیان

۱۰ بازیگری که همکاری کردن با آن‌ها دشوار است ـ قسمت اول

بازیگران مطرح و موفق زیادی وجود دارند که با وجود شهرت زیادشان، آدم‌های خاکی و فروتنی هستند و بعضی از بازیگران هم هستند که خود را برتر از بقیه می‌دانند و به خاطر اخلاق کاری بدشان، معروف‌اند. بعضی از این بازیگرها به حدی خودخواه و خودپسند هستند که خیال می‌کنند همه عالم و آدم باید آن‌ها را روی چشمشان بگذارند؛ اما انگار یادشان رفته است که فقط یک بازیگر هستند.
احتمالاً پشت هر رفتار بد یک بازیگر مشهور با فرد دیگری، داستانی وجود دارد و استرس کار ممکن است به هر کسی فشار بیاورد؛ اما برخی از بازیگران مشهور هالیوود هستند که به بداخلاقی و بدرفتاری معروف‌اند و خیلی از آن‌ها به خاطر این رفتار از بازیگری کنار گذاشته شده‌اند.
در زیر 10 بازیگری که همکاری با آن‌ها دشوار است را می‌بینید. ممکن است از دیدن برخی از اسامی تعجب کنید.
1- وال کیلمر Val Kilmerدر گذشته به نظر می‌رسد وال کیلمر به یکی از بازیگران موفق و مطرح هالیوود تبدیل می‌شود، اما هر کارگردانی که با او کار کرده‌ است، از سختی کار کردن با او گفته است و همین باعث عدم موفقیت او شد تا جایی که امروز به‌ندرت شاهد کاری از او هستیم.
کیلمر هنوز طرفدارانی دارد که معتقدند او می‌توانست بازیگر موفقی شود و خشم او به خاطر درگیری‌هایش با کارگردانان مختلف بوده است که او را از این کار بازداشته است.
کیلمر هم‌چنین به خاطر حرف‌هایی که در مصاحبه‌های مختلف زده است تا حدی دیوانه به نظر می‌رسد. اظهارات همسران سابق او درباره رفتار بدش، اصلاً به شهرت او کمکی نکرد.
معروف‌ترین درگیری او، در هنگام ساخت فیلم «بتمن برای همیشه» Batman Forever با جوئل شوماخر Joel Schumacher بود. نویسنده فیلم «سنگ‌قبر» Tombstone، کوین جار Kevin Jarre در مورد وال گفت: «وال نیمه تاریکی دارد که من از حرف زدن در موردش می‌ترسم.»
2- مایک مایرز Mike Myersشاید خیال کنید که وقت گذراندن با مایک مایرز تجربه خوبی است، اما این مرد طنز به شلوغ‌کاری و دردسر درست کردن معروف است. پس بهتر است بی‌خیال او شوید و سراغ کس دیگری بروید، به نظرم کیانو ریوز Keanu Reeves آدم خوبی است.
مایک مایرز کاری کرده است که تقریباً همه از او متنفر شوند. با این‌که بازیگر بااستعدادی است، اما بسیاری او را به‌عنوان فردی عصبی که در کار بقیه دخالت می‌کنند، می‌شناسند.
تا جایی که یکی از افراد پشت صحنه، در هنگام ساخت «آستین پاورز» Austin Powers، فقط به خاطر این‌که مستقیماً به چشم‌های مایرز نگاه کرده بود، اخراج شد. مایرز تا امروز موفق شده است که همه را در هالیوود از خود دور کند، به همین خاطر است که در سال‌های اخیر هیچ کار جدیدی از او ندیده‌اید. به نظرم زندگی حرفه‌ای این بازیگر طنز به پایان رسیده است.
3- کریستین بیل Christian Baleاگر کارگردان و تهیه‌کننده و یا شخصیت مهمی نیستید، بهتر است سر راه آقای کریستین بیل قرار نگیرید، چراکه به طرز بدی با هرکسی که سر راهش باشد، برخورد می‌کند. بله کریستین بیل همیشه به زود از کوره در رفتن، مشهور بوده است، اما کسی واقعاً این حرف را باور نمی‌کرد تا این‌که هنگام ساخت فیلم «رستگاری ترمیناتور» Terminator Salvation، دعوای بدی با کارگردان هنری فیلم کرد و همه به این واقعیت رسیدند که کریستین بیل بازیگر مغرور و پرافاده‌ای است.
او مانند هر بازیگر بزرگ هالیوود، کارش را جدی می‌گیرد که ویژگی خوبی است، اما حضورش باعث عصبی شدن بقیه می‌شود. به خاطر موفقیتهای او، مخصوصاً در فیلم‌های بتمن، هنوز خیلی از کارگردان‌ها مایل به همکاری با او هستند. فقط سعی کنید مزاحم کارش نشوید.
4- جنیفر لوپز Jennifer Lopezجنیفر لوپز خودش به‌تنهایی یک صنعت است و موفقیتهای زیاد او باعث شده که تبدیل به بازیگر سختی شود. اگر لوپز سر فیلم‌برداری باکسی جروبحث نکند، در دنیای واقعی برای او مشکل درست می‌کند.
جنیفر لوپز فقط وقتی در فیلمی بازی می‌کند که تمام خواسته‌های او را فراهم کرده باشند. این شرط در قراردادش نوشته شده است. برخی فکر می‌کنند که این غرور او برای بیشتر کردن شهرتش است؛ اما به نظرم باعث می‌شود که بیشتر لوس و خودخواه به نظر برسد. لوپز در مدت فعالیت حرفه‌ای خود دردسرهای زیادی درست کرده است.
برخی معتقدند که جنیفر لوپز اصلاً بازی کردن بلد نیست، پس این همه ادعا برای چیست. به نظر من لوپز استعداد بازیگری کمی دارد، اما رفتار او باعث شده است که کارگردانانی کمی سمت او بروند و به همین دلیل این روزها کمتر فیلمی از او می‌بینیم.
5- داستین هافمن Dustin Hoffmanداستین هافمن سال‌هاست که به‌عنوان کسی که همکاری با او مشکل است، شناخته شده است و به نظر می‌رسد این لقب برای هافمن اهمیتی ندارد. حتی تا حدی این اخلاقش را تائید کرده است؛ اما این سخت بودن همکاری با او به خاطر غرور یا خودخواهی او نیست، بلکه به خاطر اهمیتی است که برای هر نقش خود قائل است که این سخت‌گیری گاهی باعث رنجش همکارانش می‌شود.
سخت‌گیر یا دقیق؟ وقتی در مصاحبه‌ای از او در مورد اخلاقش پرسیدند، او جواب داد «شاید هردو». پس فقط به شخصیت او در «مرد بارانی» Rain Man فکر نکنید، کار کردن با این مرد خیلی آسان نیست.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان