محمودزاده در گفتگو با الف: کرباسیان با استیضاح به وزارتخانه بر نمی گردد

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه نمایندگان از عملکرد وزیر اقتصاد ناراضی هستند، گفت: کرباسیان با استیضاح عزل می شود و به وزارتخانه برنمی گردد.

محمودزاده در گفتگو با الف:			کرباسیان با استیضاح به وزارتخانه بر نمی گردد

جلال محمودزاده نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه استیضاح مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد را امضا کرده، گفت: تیم اقتصادی دولت ضعیف است و توانائی علمی و اجرائی ندارد.

وی افزود: متاسفانه دایره مشورتی تیم اقتصادی دولت محدود است و جز از افراد اندکی که در اطراف شان هستند، از فکر و ایده سایر نخبگان کشور استفاده نمی شود.

نائب رئیس اول کمیسیون کشاورزی مجلس با تاکید بر اینکه تصمیم گیری دولت و وزیر اقتصاد برای حل مشکلات مقطعی است، تصریح کرد: تورم و گرانی افسار گسیخته است و تغییرات شدید قیمت ارز، سکه و خودرو مردم را تحت فشار شدید قرار داده است.

محمودزاده گفت: در حال حاضر بسیاری از پروژه های عمرانی تعطیل شده و تولید کنندگان و پیمانکاران با مشکل تورم مواجه هستند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور و بخصوص وزیر اقتصاد باید پاسخگوی مشکلات موجود کشور باشند، گفت: دولتی ها برای این وضعیت بد اقتصادی جواب قانع کننده ندارند و حرف های تکرار و غیر کارشناسی میزنند.

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به طرح استیضاح کرباسیان و بررسی آن در کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: میان وزیر و نمایندگان 2 جلسه در کمیسیون برگزار شد اما نمایندگان اعلام کردند که توضیحات آقای کرباسیان قانع کننده نبود و استیضاح باید در صحن مجلس مطرح شود.

محمودزاده افزود: نمایندگان از عملکرد آقای کرباسیان ناراضی هستند و قطعا وی با استیضاح در صحن مجلس دیگر به وزارتخانه بر نمی گردد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر