حسن روحانی: برای جلوگیری از هر نوع اختلاف بین قوا در فرصت مقرر به مجلس می‌آیم

در مجلس حقایق را برای مردم می‌گویم!!

رئیس جمهور در نامه ای به دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه "سوال تعدادی از نمایندگان، در چارچوب قانون اساسی و زمان و شرایط مناسب مطرح نشده است"، تاکید کرد: اما برای جلوگیری از هر نوع اختلاف بین قوا و احترام به مجلس شورای اسلامی، در فرصت مقرر به مجلس خواهم آمد.

در مجلس حقایق را برای مردم می‌گویم

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت متن کامل نامه حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به علی لاریجانی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر لاریجانی
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

احتراماً؛ درست در سالروز تحلیف رئیس جمهوری دوره دوازدهم، سؤال تعدادی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی واصل گردید. بی تردید سؤال از رئیس جمهور کشور با مراعات حداقل دو نکته می تواند مبارک باشد؛ اولاً در چارچوب قانون اساسی باشد، ثانیاً در زمان و شرایط مناسب کشور اقدام شده باشد، که متاسفانه هیچکدام از این دو حاصل نشده است. اما برای جلوگیری از هر نوع اختلاف بین قوا و احترام به مجلس شورای اسلامی انشاء الله در فرصت مقرر به مجلس خواهم آمد و به سوالات پاسخ خواهم داد. البته این امر می تواند فرصت خوبی باشد تا برخی از حقایق را برای مردم عزیز کشورم بازگو نمایم که آنها صاحب واقعی کشورند و مشروعیت من و شما نیز از آراء آنها است.

حسن روحانی

2929

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان