شرح برنامه شاگردان کرانچار توسط استیلی

تیم امید در میهمانی اردو و بازی تدارکاتی&#۱۶۰;

تیم ملی امید ایران در حالی به زودی برای حضور در مسابقات بازی های آسیایی به اندونزی می رود که امروز دور جدید تمرینات این تیم برای یک بازی تدارکاتی و سپس حضور در مسابقات آغاز شده است.

به گزارش" ورزش سه" تیم امید ایران با کادرفنی مجرب و بازیکنان خوبش به مسابقات بازی های آسیایی جاکارتا 2018 می رود تا این مسابقات پلی باشد که ایران را بعد ازبیش از چهار دهه به المپیک می رساند.

از همین رو زلاتکو کرانچار سرمربی کروات و مسئولان تیم امید تصمیم گرفتند اغلب از بازیکنان زیر 21 سال استفاده کنند تا این تیم بتواند در رقابت های مقدماتی المپیک 2020 توکیو با تجربه بالا شرکت کند. اما یکی از مشکلاتی که همیشه تیم امید با آن دست و پنجه نرم می کرد و این بار این قضیه کمی بغرنج تر هم بود ماجرای حضور بازیکنان باشگاه ها در این تیم بود. با توجه به اینکه بازی های تیم امید در روزهای فیفا برگزار نمی شود معمولا این مسابقات با بازی های باشگاهی همزمان هستند و باشگاه ها کمتر حاضر می شوند تا بازیکنان کلیدی شان را از دست بدهند. نکته ای که امسال وجود داشت این بود که تمام بازیکنان حاضر در تیم امید در تیم های لیگ برتری بازی می کنند و هرکدام می توانند مهره های تاثیرگذار تیمشان هم باشند. از همین رو مثلا تراکتورسازی به سختی حاضر شد بازیکنانش را در اختیار تیم امید بگذارد یا نساجی در نهایت هم این کار را نکرد. با این وجود آن طور که حمید استیلی مدیرتیم ملی امید می گوید امسال همکاری باشگاه ها با تیم ملی زیر 23 سال ایران بسیار خوب بوده است. استیلی در این رابطه امروز به سایت فدراسیون فوتبال گفت:« از حمایت باشگاهها و تعاملشان در اردوی نهایی تیم ملی فوتبال امید و پیش از اعزام به رقابتهای آسیایی اندونزی تشکرمی کنم.» او قبلا هم از همکاری باشگاه ها تشکر کرده بود ضمن اینکه وجهه خود استیلی نیز باعث شد تا کسانی مثل مجید جلالی سرمربی پیکان با وجود اینکه چهاربازیکن تیمش در تیم ملی امید حضور دارند اجازه همراهی بازیکنانش را با تیم امید بدهد. 


تیم ملی امید ایران در رقابت های بازی های آسیایی در یک گروه سخت با تیم های عربستان، میانمار و کره شمالی همگروه شده است و از همین رو کرانچار برای تیم ملی در آخرین بازی تدارکاتی تیم چین را در نظر گرفته است که بازی اش به کره شمالی شباهت دارد. قبل از آن هم تیم ملی در عراق اردویی برگزار کرده و دوبازی با این تیم انجام داد که می تواند شبیه سازی بازی با عربستان باشد. استیلی در این رابطه همچنین با تایید اینکه بازیکنان از امروز وارد اردو شده اند افزود:«از ساعت 10:00 صبح امروز بازیکنان وارد اردو شده و پس از استراحتی کوتاه از ساعت 18:00 در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال امید که توسط فدراسیون فوتبال در نظر گرفته شده است، حضور خواهند داشت. »


او اضافه کرد: «پس از برگزاری این مراسم بازیکنان تمرین خود را زیر نظر کادر فنی در زمین چمن شماره یک برگزار می کنند. صبح فردا 14 مرداد ماه نیز یک جلسه تمرین برای بازیکنان برگزار خواهد شد و سپس تیم ملی فوتبال امید عازم چین می شود. پس از برگزاری چند جلسه تمرین، بازیکنان روز 18 مرداد ماه با تیم ملی فوتبال امید چین یک دیدار تدارکاتی برگزار خواهند کرد و سپس روز 19 مرداد ماه چین را به مقصد جاکارتا ترک می کنند.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان