ماهان شبکه ایرانیان

قاسمی‌نژاد: اخراج بازیکن ما سختگیرانه بود

داور اگر یادش بود بازیکن حریف را اخراج نمی‌کرد!

گلزن تیم پدیده می گوید اگر از موقعیت ها استفاده می کردیم می توانستیم خیلی زودتر از حریف پیش بیفتیم.

به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی نژاد درباره دیدار پدیده برابر استقلال خوزستان و کسب سه امتیاز در این دیدار گفت: برخلاف روند بازی ما گل بدی خوردیم اگرچه واقعا کیفیت زمین هم افتضاح و شرایط آب و هوا در آنجا خیلی وحشتناک بود. سوار بر بازی بودیم یک گل بد خوردیم و در آن دقایق از موقعیت ها استفاده نکردیم. اگر من خودم کمی دقت می کردم می توانستم گل بزنم. بعد هم که 10 نفره شدیم و ما به همین دلیل فشار زیادی روی حریف ایجاد کردیم ولی آنها با اینکه 11 نفره بودند به ضدحمله رو آوردند و بازی به سختی گذشت.


او درباره این بازی ادامه داد: در دقیقه 75 بازی بود که آنها خطاهای زیادی روی بازیکنان ما داشتند و در نهایت بازیکنشان اخراج شد که به نظرم تعداد نفرات بیشتری باید اخراج می شدند. در همین زمان بود که ما با تعویض هایی که انجام دادیم بازی مان شکل گرفت و توانستیم از ارسال کناره ها به گل برسیم.


گلزن پدیده درباره داوری دیدار برابر استقلال خوزستان نیز گفت: به نظرم اخراج بازیکن ما سختگیرانه بود و وقتی داور کارت زرد دوم را به بازیکن حریف نشان می داد به سمت او رفتم و گفتم فکر کنم یادت نبوده که او کارت زرد داشته وگرنه به او کارت زرد دوم را نشان نمی دادی و فقط به او تذکر جدی می دادی و دیگر اخراجش نمی کردی! اما کارت هایی که به آنها داده شده درست بود و به نظرم یک نفر دیگر باید در این بازی اخراج می شد. دیگر کاری است که شده با این حال خدا را شکر که توانستیم از یک بازی سخت و درگیرانه پیروز خارج شویم.


مهاجم مشهدی ها درباره بازی هفته آینده تیمش نیز گفت: برای برد به میدان می رویم و امیدواریم که هواداران حمایتمان کنند تا ان شاالله بتوانیم با یک بازی خوب و تماشاگرپسند نتیجه را به سود خود کنیم و با رفع مشکلات باشگاه این بازی حساس را برنده باشیم و در بالای جدول بمانیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان