پاشازاده: بادران را به حاشیه نبرید

سرمربی تیم فوتبال بادران شرایط تیمش را برای مسابقات لیگ دسته اول مناسب توصیف می کند.

به گزارش ورزش سه، مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال بادران که به نسبت سایر رقبا تیمش را زودتر آماده مسابقات لیگ کرده است در این رابطه می گوید: از زمان حضورم در این تیم همه چیز تحت کنترل خودم بوده، مدیریت و مالک باشگاه پس از امضای قراردادم با اعتمادی که نسبت به من داشتند لطف بزرگی کردند و به من اختیار تام دادند. اصلا حرف هایی که پشت سر تیم زده می شود و اختلاف هایی که مشخص نیست از کجا درآورده اند درست نیست، نمی دانم چطور به خودشان اجازه می دهند که تیم را مشوش و حاشیه دار کنند.

وی افزود: قطعا نه من و نه مسئولین باشگاه هیچ کس به این حرف ها توجهی نخواهد کرد و ما به هدفمان که مقدم بر هر چیز است فکر می کنیم. البته با چنین چیزهایی مقابله می کنیم اما نمی خواهیم تیم به حاشیه برود. همانطور که با آرامش تمریناتمان را آغاز کردیم و تیم را آماده رقابت های لیگ دسته اول کرده ایم مطمئنا با همین آرامش و سلامت کارمان را ادامه خواهیم داد.

او در ادامه گفت: امروز تیم برای تست پزشکی به ایفمارک رفت و وضعیت جسمانی بچه هایمان خیلی خوب است. با شرایطی که مسئولین باشگاه فراهم کردند، اردوها، بازی های دوستانه و کارهایی که برای آماده سازی این تیم صورت گرفته است حرف های زیادی برای گفتن داریم کمااینکه سخن همیشگی ام را باز تکرار می کنیم دورنگاه ما به رقابت های پیش رویمان است و اگر بتوانیم از لحظه ای که در آن قرار داریم بهترین استفاده را ببریم می توانیم در مسیر موفقیت قرار بگیریم.

پاشازاده در پایان در خصوص بازی هفته دوم استقلال هم نظرش را اینطور بیان می کند: بازی جذابی را از هر دو تیم شاهد بودیم و هر دو سرمربی خیلی خوب بازی را کوچ کرده بودند البته به نظر من استقلال توان پیروزی در این مسابقه را داشت اگر کمی بیشتر تمرکز می گذاشتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان