ایگواین: باید به جایگاه واقعی میلان بازگردیم

گونسالو ایگواین، ستاره جدید روسونری از دلایل پذیرفتن انتقال به میلان پرده برداشت.

به گزارش "ورزش سه"، 2 سال قبل ایگواین با انتقالی جنجالی از ناپولی راهی یوونتوس شد و حالا این ستاره باتجربه به میلان پیوسته است. ایگواین مدعی شد هدف او شادی هواداران میلان و کسب جام های مهم با این تیم خواهد بود.

 

 

ایگواین گفت: "انتقال به میلان باعث افتخار و خوشحالی زیادی برای من شده و امیدوارم جواب اعتماد این تیم را بدهم. بعد از صحبت با لئوناردو و گتوزو و مرور ترکیب میلان حس کردم انجام کارهای بزرگ ممکن است و حالا ما می خواهیم باعث بازگشت میلان به رتبه ای که به آنها تعلق دارد بشویم.

 

لوکاس بیلیا هم در متقاعد شدن من برای این انتقال نقش داشت اما پروژه میلان موضوع اصلی بود و حالا من خوشحالم که اینجا هستم. خیلی با گتوزو صحبت نکرده ام اما از تاریخچه بازی او آگاهم و می دانم که عنوان بزرگی مانند جام جهانی را فتح کرده است. من می خواهم طرفداران را خوشحال کنم. میلان اعتماد به نفس زیادی به من داده است و من می خواهم عنوان مهمی با روسونری کسب کنم."

 

ایگواین 2 فصل قبل موفق به زدن  36 گل در یک فصل برای ناپولی شد. وی در این رابطه می گوید: "رسیدن به چنین رکوردی دشوار است. در ابتدای فصل هستیم و حالا همه در حال مشخص کردن چالش های پیش روی خود هستند و این زیبایی فوتبال است."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان