یک چهارم تیم امید کنار مدیرعامل (عکس)

نمایندگان تیم فوتبال پیکان در کنار دیگر بازیکنان تیم ملی امید شب گذشته در مراسم بدرقه این تیم حضور یافتند.

به گزارش" ورزش سه" تیم فوتبال پیکان با 4 نماینده بیشترین سهم را در میان تیم های لیگ برتری در تیم ملی امید دارد. مهدی امینی،ابوالفضل رزاقپور، محمد خدابنده لو و امیر روستایی 4 بازیکن تیم پیکان هستند که توسط زلاتکو کرانچار به تیم امید دعوت شدند. مجید جلالی درباره بازیکنانش در تیم ملی امید گفته است که حداقل سه بازیکن از این 4 بازیکن در ترکیب تیمش بازی می کنند و نبود آن ها باعث خواهد شد تا این تیم با کمبود مواجه شود.


درباره بازیکنان تیم پیکان در تیم ملی امید باید گفت که مهدی امینی دروازه بان،  ابوالفضل رزاق پور هافبک،  امیر روستایی  محمدخدابنده لو هافبک و امیر روستایی در پست مهاجم بازی می کنند. نکته جالب اینکه با توجه به لیست 20 نفره تیم ملی امید در رقابت های بازی های آسیایی می توان گفت یک چهارم و 25% تیم ملی امید ایران را پیکانی ها تشکیل می دهند.


این بازیکنان دیشب در مراسم بدرقه تیم ملی امید حضور یافتند و در کنارمحمود شیعی مدیرعامل پیکان و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که در این مراسم حضور داشت عکس یادگاری گرفتند. پیکان یکی از بهترین تیم ها در زمینه فوتبال پایه است و در حال حاضر 18 بازیکن این تیم در رده های مختلف پایه در تیم های ملی بازی می کنند. همانطور که گفته شد 4 بازیکن این تیم اکنون در تیم ملی امید هستند و پیکان بیشترین سهم را در میان لیگ برتری ها در تیم ملی امید دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان