امن‌ترین شهر‌های جهان از لحاظ سایبری

به تازگی گزارش جدیدی از بهترین شهرهای جهان از لحاظ امنیت سایبری منتشر شده است که نشان می‌دهد زیرساخت‌های شهری چقدر می‌توانند در تامین و افزایش امنیت سایبری موثر باشند.

خبرگزاری ایسنا: از آنجا که امنیت سایبری در جهان این روزها از اهمیت خاص و بسزایی برخوردار است، حالا گزارش‌های بسیاری مبنی بر اینکه کدامیک از شهرهای جهان از لحاظ امنیت سایبری بهتر رده‌بندی شده‌اند، منتشر شده است.

نکته حائز اهمیت آن است که این رده‌بندی‌ها صرفا توسط تحلیلگران و محققانی که این تحقیقات را انجام داده و نتایج خود را از طریق این وب‌سایت اعلام و گزارش داده‌اند، بیان شده و ممکن است با سایر نتایج و داده‌های موجود در گزارش‌های دیگر تفاوت داشته است.

امن‌ترین شهر‌های جهان از لحاظ سایبری

این گزارش به مرور و بررسی امن‌ترین شهرهای جهان از لحاظ امنیت سایبری می‌پردازد:

1. آتلانتا

به‌عنوان مرکز ایالت جورجیای آمریکا، عنوان نخستین و بهترین شهر جهان از لحاظ امنیت سایبری را به خود اختصاص داده است به گونه‌ای که حتی از واشنگتن، پایتخت آمریکا، نیز در این زمینه پیشی و سبقت گرفته است.

2. واشنگتن

به‌عنوان پایتخت ایالات متحده آمریکا که یکی از مهم‌ترین میزبانان علم و فناوری در جهان به شمار می‌رود، نیز زیرساخت‌های بسیاری را در عرصه علم امنیت سایبری راه‌اندازی و برقرار کرده است تا در زمره بهترین و ایمن‌ترین شهرهای جهان قرار بگیرد.

3. سیلیکون ولی

سیلیکون ولی در ایالات متحده آمریکا همواره یکی از بزرگترین قطب‌های تکنولوژی در جهان محسوب می‌شود تا به غول‌های تکنولوژی این امکان را بدهد تا در این شهر به توسعه فناوری‌های نوین خود در زمینه امنیت سایبری بپردازند و سپس به سایر نقاط جهان آن را عرضه کنند.

4. لندن

از آنجا که انگلستان همواره در عرصه علم امنیت سایبری و تکنولوژی‌های مربوطه در جهان پیشگام است، بنابراین دور از انتظار نیست که پایتخت آن یعنی شهر لندن نیز یکی از بهترین شهرهای جهان در زمینه تامین امنیت سایبری در جهان به شمار برود.

5. آگوستا

مرکز ایالت مین آمریکاست و با اینکه در این رده‌بندی آخرین رتبه را به خود اختصاص داده است، زیرساخت‌های کاملی برای تامین و افزایش ضریب امنیت سایبری برای شهروندان خود فراهم کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان