تابلو در دکوراسیون منزل، با این بزرگا چی کار کنم آخه؟

استفاده از آثار هنری و تابلوهای مختلف در خانه طبیعتا ویژگی های منحصر به فرد خودش را دارد که در مطالب پیشین هم به تفصیل در رابطه با آنها صحبت کرده ایم

استفاده از آثار هنری و تابلوهای مختلف در خانه طبیعتا ویژگی های منحصر به فرد خودش را دارد که در مطالب پیشین هم به تفصیل در رابطه با آنها صحبت کرده ایم. داشتن یک گالری در خانه آن هم بر روی دیواری پر از تابلوهای مختلف می تواند خستگی شما را از تن بیرون کند. در این میان معمولا شاهد آن هستیم که افراد به دنبال تابلوهایی با ابعاد کوچک تر هستند و کمتر کسی است که به سراغ تابلوهایی برود که بزرگ تر هستند و ابعاد بیشتری دارند. وب سایت چیدانه در این مطلب سعی دارد در رابطه با استفاده درست از تابلوی بزرگ برایتان بگوید؛ اینکه کی و کجا می توان از آنها بهترین استفاده را داشت، پس توصیه می کنیم تا انتهای مطلب همراهمان باشید.

تابلوی بزرگی که در خانه های مختلف به چشم می خورد معمولا یا یک سوغاتی و هدیه خاص و عزیز است و یا یک نقاشی که خود افراد صاحبش هستند. چیزی که ما می خواهیم بگوییم این است که اگر به دنبال دکوراسیون مینیمال و یا دکوراسیون مدرن در منزل خود هستید می توانید تابلوی بزرگ را از گزینه های اصلی خود در چیدمان منزلتان نظر بگیرید. جالب است بدانید که شما می توانید با کمک تابلو در دکوراسیون منزل کوچک آن هم در ابعاد بزرگ تری از حالت معمول می توانید در بزرگ تر جلوه دادن منزل خود موفق عمل کنید. وجود تابلوهایی که کوچک هستند و در کنار یکدیگر قرار می گیرند به مراتب می توانند فضای خانه و دیوار را کوچکتر از آنچه هست نشان دهد.

مطلب مرتبط: اصول نصب تابلو بر دیوار

تابلوی بزرگ در منزل

انتخاب دیوار خالی مناسب برای تابلو در دکوراسیون

اولین گامی که برای استفاده از تابلوی بزرگ در دکوراسیون منزل لازم است انتخاب دیوار خالی مناسب است! این بدان معناست که شما دیواری را در منزل خود در نظر بگیرید که بتواند جلوه تابلو در دکوراسیون شما را حفظ کند. فضاهای احتمالی که می توانند جزء گزینه های شما باشند غالبا دیوارهای نشیمن و یا اتاق خواب است. علاوه بر اینها فضای بین دو پنجره هم در بیشتر مواقع می تواند گزینه مناسبی برای نصب تابلوی بزرگ در منزل باشد. دیوارهای کنار در ورودی هم از فضاهایی هستند که توصیه می کنیم برای استفاده از تابلوی بزرگ در دکوراسیون روی آنها حساب کنید.

نکته: قرار دادن تابلو در دکوراسیون آن هم در کنار پنجره هایی که بسیار بزرگ هستند راه حل خوبی نیست، چراکه این نوع پنجره ها تمامی حواس و دقت شما را به خودشان می گیرند و تابلوی شما در این میان بی نصیب می ماند!

مطلب مرتبط: نصب تابلو بدون میخ، چاره چیه؟

تابلوی بزرگ در خانه

رعایت تناسب تابلو در دکوراسیون

با تناسب و تنظیم مبلمان و تابلو در دکوراسیون می توانید به جلوه تابلوی بزرگ خود بیفزایید. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید چیدمان مبلمان توانسته به درخشش بیش از حد تابلوی بزرگ در دکوراسیون منزل کمک کند.

شما می توانید مبلمان خود را به سمت مایل به تابلو و یا رو به روی آن قرار دهید تا جلوه تابلو در دکوراسیون شما حفظ شود. اگر هم تصمیم دارید از تابلوی بزرگ در دکوراسیون اتاق خواب استفاده کنید پیشنهاد ما این است که آن را رو به روی تخت خواب نصب نمایید.

مطلب مرتبط: ارتفاع مناسب نصب تابلو، چقدر باشه بهتره؟

تابلو در دکوراسیون

نصب تابلوهای چند تکه در دکوراسیون منزل

تابلو در دکوراسیون منزل آن هم با اباد بزرگ لزوما در نقاشی های بزرگ و تابلوهای قاب دار خلاصه نمی شود. همانطور که در این تصویر می بینید شما می توانید با کمک تابلوهای چند تکه در کنار هم فضای بزرگ و زیادی را اشغال می کنند جلوه دیوار و گالری خود را چندین و چند برابر نمایید.

همانطور که نتیجه اش را در این تصویر می بینید، این کار می تواند بسیار خلاقانه به نظر برسد و توجه افراد را در دکوراسیون منزل شما به خود جلب نماید. چنین کاری به خصوص برای دکوراسیون منزل هایی که یکپارچه و ساده هستند می تواند نوعی شکستگی در این سادگی ایجاد کرده و نقطه عطفی در جلوه آن به شمار رود. از مزایای دیگر استفاده از این شیوه هم حمل و نقل راحت و بی دردسر این نوع تابلوهاست!

مطلب مرتبط: 8 تابلو خلاقانه برای تزیین دیوارهای منزل

تابلوی سه بعدی در دکوراسیون

شهامت استفاده از تابلوی سه بعدی در دکوراسیون منزل

استفاده از تاویر و قطعات سه بعدی به عنوات تابلو در دکوراسیون منزل هم شیوه ای برای بیان خلاقیت شماست. همانطور که در این تصویر می بینید قطعه های هنری در کنار یکدیگر سوار شده اند و تصویری سه بعدی را ایجاد کرده اند که بافتی با جذابیت بصری بالا برپا ساخته است. این کار دقیقا همان چیزی است که فقط یک دیوار بزرگ از پس آن بر می آید!

در این تصویر، این قطعات رنگارنگ، رنگ خنثی دکوراسیون را شکسته و جلوه خاصی به آن بخشیده است. شما می توانید با توجه به سلیقه و خلاقیت خود از این نوع تابلوها در زمینه های مختلفی مثل چوب و یا حتی رنگ های خاصی استفاده کنید که دقیقا به سلیقه شما بستگی دارد!

مطلب مرتبط: 8 نکته مهم برای نصب تابلو به دیوار در دکوراسیون منزل

تابلو در دکوراسیون خانه

جذابیت یک تابلو در دکوراسیون منزل

یکی از بهترین راه های استفاده از تابلوی بزرگ در دکوراسیون منزل، انتخاب طرحی است که برای شما جذابیت بصری ایجاد کند. این بدان معناست که شما به سراغ تصاویری بروید که شما را با خودش همراه کند؛ برای مثال در این تصویر، تابلوی بزرگی را می بینید که با تصویری که دارد شما می توانید خودتان را بر روی آن پل تصور کنید. وقتی چنین تابلویی در دکوراسیون منزل شما باشد ناخودآگاه به آن خیره می شوید و جلوه آن را حس می کنید.

اگر شما هم به فکر تهیه تابلو و لوازم دکوری هستید می توانید با اهالی فن وب سایت چیدانه در تماس باشید!

منبع: freshome ؛ مترجم: طلوع حقیقت ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر