ماهان شبکه ایرانیان

کلاری در گفت و گو با میزان:

جوانان آینده داری در فیلمبرداری داریم/ سال ۹۵ سال خوبی برای من بود

سال گذشته مدیریت فیلمبرداری دو فیلم را بر عهده داشتم که متاسفانه هیچ کدام از آنها به جشنواره نرسید.

محمود کلاریمحمود کلاری فیلمبردار با سابقه سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان در خصوص فعالیت های خود طی سال 96 گفت: سال گذشته سال بسیار خوبی بود و من تجربه های جذابی همچون فراری و ساعت پنج عصر را داشتم.
 
وی در همین راستا ادامه داد: سال گذشته مدیریت فیلمبرداری دو فیلم را بر عهده داشتم که متاسفانه هیچ کدام از آنها به جشنواره نرسید. "ساعت 5 عصر" به کارگردانی مهران مدیری به تازگی فیلمبرداری خود را به پایان رسانده و در مراحل پس از تولید قرار دارد.
 
وی با اشاره به ظهور و بروز فیلمبرداران جوان در سینمای ایران تاکید کرد: بچه های جوان در عرصه فیلمبرداری فوق العاده هستند. فارغ از اینکه این جوانان چه سبکی را دنبال می کنند باید بگویم آنان صاحب نگاه، اندیشه و کاملاً  آشنا به علم روز سینما هستند. اگر نگاهی به جشنواره فجر سال گذشته بیاندازید به راحتی آنها را خواهید دید.
 
برنده 4 سیمرغ بلورین جشنواره در حضور جوانان را پیش زمینه اتفاقاتی هیجان انگیز خواند و خاطرنشان کرد: بدون اغراق در عرصه فیلمبرداری باید منتظر اتفاقات بسیار بزرگی از سوی جوانانمان باشیم. اینها استعدادها و آینده سینمای ایران هستند که با حمایت هر روز بهتر از دیروز می شوند.
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان