آنجلینا جولی از برد پیت شکایت کرد!

آنجلینا جولی در شکایتی که به دادگاه برد، برد پیت را متهم کرد که در یکسال و نیم گذشته به تعهدات مالی خود در قبال شش فرزندشان آنچنان که باید عمل نکرده است.

خبرگزاری خبرآنلاین: تقریباً دو سالی از جدایی پرسر و صدای آنجلینا جولی و برد پیت می‌گذرد اما به نظر می‌رسد که داستان این جدایی هنوز به پایان راه نرسیده است.

در تازه‌ترین رویداد مربوط به این جدایی آنجلینا جولی سه‌شنبه برد پیت را متهم کرد که در یکسال و نیم گذشته به تعهدات مالی خود در قبال شش فرزندشان آنچنان که باید و شاید عمل نکرده است.

شکایت آنجلینا جولی از برد پیت

بر اساس شکایتی که آنجلینا جولی در این باره به دادگاه عالی لس‌آنجلس ارائه کرده است، این بازیگر و کارگردان سرشناس قصد دارد که برد پیت را مجبور به انجام تعهداتش کند.

آنجلینا جولی و برد پیت که در دوران زندگی مشترک خود مشهورترین زوج سینمای جهان بودند، شش فرزند دارند. مداکس ۱۷ ساله، پکس ۱۴ ساله، زهرا ۱۳ ساله، شیلو ۱۲ ساله و دوقلویی ۱۰ ساله به نام‌های ویوین و ناکس شش فرزند آن‌ها هستند.

این دو چهره سینمایی اکنون برنامه‌ پرکاری دارند. در حالی که جولی مشغول بازی در فیلم «مالفیسنت ۲» در لندن است، برد پیت در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» کنار دی‌کاپریو و مارگو رابی جلوی دوربین می‌رود.

وکلای برد پیت تا این زمان به ادعای آنجلینا جولی واکنش نشان نداده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان