شرایط خوب در چین از زبان استیلی

تیم امید آماده بازی های آسیایی است

تیم ملی امید با انگیزه بالا تمرینات آماده سازی اش برای بازی تدارکاتی با تیم ملی چین در شهر سوژو را زیر نظر کرانچار انجام می دهد.

به گزارش"ورزش سه" تیم ملی امید ایران به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم های حاضر در رقابت های فوتبال بازی های آسیایی وظیفه دشواری برای رسیدن به پنجمین قهرمانی در المپیک قاره ای دارد هرچند هدف اصلی المپیک تابستانی 2020 توکیو است و بازی های آسیایی می تواند نقش یک تدارک خیلی جدی را برای تیم فوتبال المپیک ایران ایفا کند.


زلاتکوکرانچار و 20 بازیکن تیم ملی امید از دیروز به چین رسیدند تا آخرین بازی تدارکاتی شان را برای تیم ملی چین برگزار کنند. مسابقه ای که با توجه به همگروهی ایران با کره شمالی و بازی های احتمالی با تیم های شرق آسیا در مراحل بالاتر می تواند یک نمونه سازی خوب باشد. تیم ملی ایران قبل از این هم در یک اردوی تدارکاتی در عراق با تیم ملی این کشور دو بازی تدارکاتی برگزار کرده بود. حمید استیلی مدیرتیم ملی امید نیزدر حال حاضر در کشور چین و کنار تیم حضور دارد. او در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال درباره شرایط تیم امید گفت:« پرواز تیم ملی فوتبال امید با یک ساعت و نیم تاخیر به سمت  شانگهای  از تهران انجام شد و پس از 8 ساعت پرواز به شانگهای رسیدیم و حدود دو ساعت در مسیر بودیم تا وارد شهر سوژو شدیم.»


او درادامه  گفت: «پس از استقرار بازیکنان در محل اقامت خود و استراحتی کوتاه؛ ملی پوشان را به دو گروه 10 نفره تقسیم کرده و در سالن  بدنسازی فعالیت کردند و سپس به استخر رفتند. صبح امروز نیز از ساعت 10:00 به وقت محلی  و به مدت دو ساعت تمرین با انگیزه و شاداب بازیکنان زیر نظر کادر فنی برگزار شد.»


استیلی با اشاره به اهمیت موضوع آب و هوا و تطبیق پذیری بازیکنان ادامه داد: «موضوعی که حائز اهمیت است آب و هوای گرم و شرجی این منطقه است که باعث شده بازیکنان با شرایط آب و هوایی متفاوتی مواجه شوند و با توجه به اینکه چند روز زودتر در این کشور حاضر شدیم می توانیم خود را با وضعیت آب و هوایی چین وفق بدهند . این امر باعث می شود تا در اندونزی کمتر با مشکل روبه رو شویم و بازیکنان به این وضعیت عادت خواهند کرد.»


او با بیان اینکه تیم امید آماده حضور در رقابت های آسیایی است افزود: «خوشبختانه هیچ بازیکنی مصدوم نبود و همه آماده هستند تا در رقابتهای جاکارتای اندونزی عملکردی موفق داشته باشند.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان