رضایی و مسلمان در تعقیب مبعلی

رقابت بهترین گلسازهای لیگ، داغ تر از همیشه

مهاجم آبی ها با گلسازی در دیدار روز گذشته تیمش ، توانست تعداد پاس گل های خود را به عدد ۷ برساند و به همراه بازیساز پرسپولیسی ها، در یک قدمی صدر قرار بگیرد.

رقابت بهترین گلسازهای لیگ، داغ تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، هرچه به پایان بازی های این فصل نزدیک می شویم، رقابت گلسازهای لیگ شانزدهم نیز به مانند بهترین گلزنان داغ تر می شود، گلزنی دیروز استقلالی ها باعث شد تا کاوه رضایی نیز به رده دوم صعود کند و به مانند هافبک پرسپولیس در تعقیب ایمان مبعلی باشد.

ایمان مبعلی – 8 پاس گل
هافبک باسابقه نفتی ها هر از گاهی غوغایی به پا می کند و چند پاس گل ارسال می کند و سپس چند هفته آرام می شود، او که در هفته های اخیر نتوانسته برای تیمش کاری از پیش ببرد فعلا با 8 پاس گل در صدر بهترین گلسازهای لیگ و در فکر کسب دوباره عنوان بهترین گلساز لیگ است.

کاوه رضایی – 7 پاس گل
مهاجم اصلی منصوریان و تیمش در بازی های این فصل توانسته قدرت خود را در گلزنی و گلسازی تقسیم کند، او که تاکنون 7 بار برای استقلال گلزنی کرده با پاس گلی که در بازی دیروز این تیم ارسال کرد موفق شد تعداد پاس های گل خود را به عدد 7 برساند تا در یک قدمی رسیدن به صدر قرار بگیرد.


محسن مسلمان – 7 پاس گل
هافبک بازیساز پرسپولیسی ها که در دیدار روز گذشته این تیم نتوانست موجبات گلزنی این تیم را فراهم سازد بهترین گلساز سرخ پوشان است، او پیش از این توانسته بود در 7 بازی شرایط را برای گلزنی این تیم فراهم سازد.


احسان حاج صفی – 6 پاس گل
مدافع – هافبک باتجربه سپاهانی ها که بازوبند سرگروهی تیم ملی را نیز به بازو بسته است درخشان ترین مهره سپاهانی ها در لیگ فعلی بود، او که چند هفته پس از آغاز بازی ها پیراهن سپاهان را به تن کرد تاکنون توانسته 6 بار با پاس های خود مهاجمان تیم اصفهانی را در معرض گلزنی قرار دهد.


محمد ایرانپوریان – 6 پاس گل
کاپیتان دوم تراکتوری ها یکی از بهترین بازیکنان این تیم در لیگ فعلی محسوب می شود، ایرانپوریان که به عنوان یک مدافع 6 گل برای تبریزی ها به ثمر رسانده 6 بار نیز توانسته گلسازی کند و خود را به عنوان یکی از بهترین پاسورهای لیگ معرفی کرده است.


داریوش شجاعیان – 6 پاس گل
هافبک همه کاره گسترشی ها نیز یکی از بازیکنان مهم این تیم در لیگ شانزدهم محسوب می شود، او نیز یکی از گلسازهای صدرنشین است که تاکنون 6 بار موفق شده زمینه ساز گلزنی در این تیم شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان