احیای دوباره برند موتورولا با ظاهری جدید

برند محبوب موتورولا در ۱۰ سال گذشته تحولات بسیاری را به خود دیده است و حتی تا مرز ذوب شدن کامل درون برند مالک خود، لنوو، پیش رفت. اما اخیراً مقامات کمپانی چینی تصمیم به حفظ این برند گرفتند تا بتوانند از شهرت و محبوبیت آن بهره ببرند. در همین راستا بالاخره لنوو از برند جدید موتورولا با تایپوگرافی متفاوت رونمایی کرد.

احیای دوباره برند موتورولا با ظاهری جدید

برند محبوب موتورولا در 10 سال گذشته تحولات بسیاری را به خود دیده است و حتی تا مرز ذوب شدن کامل درون برند مالک خود، لنوو، پیش رفت. اما اخیراً مقامات کمپانی چینی تصمیم به حفظ این برند گرفتند تا بتوانند از شهرت و محبوبیت آن بهره ببرند. در همین راستا بالاخره لنوو از برند جدید موتورولا با تایپوگرافی متفاوت رونمایی کرد.

لنوو تبلیغات جدید موبایل های سری موتو را در کشورهای متعدد آسیایی و اروپایی با این نشان جدید آغاز کرده است و به طور حتم هواداران موتورولا از بازگشت نام کامل این برند و لوگوی خفاش مانند آن خوشحال خواهند شد. از شواهد امر چنین برمی آید که لنوو به این نتیجه خوشحال کننده رسیده که هر سه برند «لنوو»، «موتورولا» و «موتو» می توانند در کنار هم و زیر یک سقف حضور موفقی را تجربه کنند.

البته باید این نکته را در نظر داشت که استراتژی بازاریابی و تبلیغات لنوو برای موبایل های تولیدی اش در کشورهای مختلف دنیا متفاوت خواهد بود. این تغییر بسته به میزان محبوبیت نام و نشان تجاری لنوو یا موتورولا در کشور مقصد تعیین می شود.

موتورولا در برخی کشورهای آسیایی هم معنی با موبایل و تلفن هوشمند است، در حالی که در برخی دیگر از کشورها نام لنوو شناخته شده تر است. با همه این ها اما باز هم احیای دوباره نام و نشان یکی از قدیمی ترین برندهای حاضر در صنعت موبایل خبری خوب و امیدوار کننده به حساب می آید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر