برند محبوب موتورولا در 10 سال گذشته تحولات بسیاری را به خود دیده است و حتی تا مرز ذوب شدن کامل درون برند مالک خود، لنوو، پیش رفت. اما اخیراً مقامات کمپانی چینی تصمیم به حفظ این برند گرفتند تا بتوانند از شهرت و محبوبیت آن بهره ببرند. در همین راستا بالاخره لنوو از برند جدید موتورولا با تایپوگرافی متفاوت رونمایی کرد.
لنوو تبلیغات جدید موبایل های سری موتو را در کشورهای متعدد آسیایی و اروپایی با این نشان جدید آغاز کرده است و به طور حتم هواداران موتورولا از بازگشت نام کامل این برند و لوگوی خفاش مانند آن خوشحال خواهند شد. از شواهد امر چنین برمی آید که لنوو به این نتیجه خوشحال کننده رسیده که هر سه برند «لنوو»، «موتورولا» و «موتو» می توانند در کنار هم و زیر یک سقف حضور موفقی را تجربه کنند.
البته باید این نکته را در نظر داشت که استراتژی بازاریابی و تبلیغات لنوو برای موبایل های تولیدی اش در کشورهای مختلف دنیا متفاوت خواهد بود. این تغییر بسته به میزان محبوبیت نام و نشان تجاری لنوو یا موتورولا در کشور مقصد تعیین می شود.
موتورولا در برخی کشورهای آسیایی هم معنی با موبایل و تلفن هوشمند است، در حالی که در برخی دیگر از کشورها نام لنوو شناخته شده تر است. با همه این ها اما باز هم احیای دوباره نام و نشان یکی از قدیمی ترین برندهای حاضر در صنعت موبایل خبری خوب و امیدوار کننده به حساب می آید.