ماهان شبکه ایرانیان

حمید استیلی:

آب و هوای چین در اندونزی به تیم امید کمک می کند/ مصدوم نداریم

مدیر تیم فوتبال امید گفت: آب و هوای شرجی چین به تیم ما کمک می کند برای حضور در جاکارتا مشکلی نداشته باشد.

آب و هوای چین در اندونزی به تیم امید کمک می کند/ مصدوم نداریم

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید استیلی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال امید در اردوی چین گفت: پرواز تیم ملی فوتبال امید با یک ساعت و نیم تاخیر به سمت  شانگهای  از تهران انجام شد و پس از 8 ساعت پرواز به شانگهای رسیدیم و حدود دو ساعت در مسیر بودیم تا وارد شهر سوژو شدیم.

وی گفت: پس از استقرار بازیکنان در محل اقامت خود و استراحتی کوتاه؛ ملی پوشان را به دو گروه 10 نفره تقسیم کرده و در سالن  بدنسازی فعالیت کردند و سپس به استخر رفتند. صبح امروز نیز از ساعت 10:00 به وقت محلی  و به مدت دو ساعت تمرین با انگیزه و شاداب بازیکنان زیر نظر کادر فنی برگزار شد.

وی ادامه داد: موضوعی که حائز اهمیت است آب و هوای گرم و شرجی این منطقه است که باعث شده بازیکنان با شرایط آب و هوایی متفاوتی مواجه شوند و با توجه به اینکه چند روز زودتر در این کشور حاضر شدیم می توانیم خود را با وضعیت آب و هوایی چین وفق بدهند. این امر باعث می شود تا در اندونزی کمتر با مشکل روبه رو شویم و بازیکنان به این وضعیت عادت خواهند کرد.

وی در پایان گفت: خوشبختانه هیچ بازیکنی مصدوم نبود و همه آماده هستند تا در رقابتهای جاکارتای اندونزی عملکردی موفق داشته باشند.

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال زیر 21 سال ایران و زیر 23 سال چین روز پنجشنبه 18 مرداد ماه از ساعت 19:30 به وقت محلی برگزار می شود. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان