ناواس و درخشش استثنایی در آستانه انتقال کورتوا

در روزهایی که شایعه حضور تیبو کورتوا در رئال مادرید، بیش از پیش شنیده می‌شود، بار دیگر رئالی ها شاهد درخشش کیلور ناواس هستند.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار رئال در رقابت های اینترنشنال کاپ، رئال به مصاف رم رفت و توانست 2-1 این تیم را شکست دهد. اما این پیروزی به جز با درخشش ناواس به دست نمی‌آمد.  تیبو کورتوا، گلر چلسی در آستانه انتقال به رئال است و گفته می‌شود که چلسی نیز به جای او قصد دارد کپا را با 80 میلیون یورو جذب کند. در صورت حضور کورتوا، ناواس یا باید فروخته شود و یا باید نیمکت نشینی را تحمل کند ولی درخشش های او بار دیگر کار را برای رئالی ها سخت تر کرده است.


در حقیقت ناواس درست در مواقعی که رئالی ها در مورد دروازه بان به فکر می‌افتند، به یک دیوار بتنی محکم برای تیمش تبدیل می‌شود و سخت می‌توان دروازه او را باز کرد. پس از اشتباهات او در دیدار مقابل یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی فصل گذشته، صحبت از خرید دروازه بان بار دیگر در بین رئالی ها اوج گرفت. گزینه‌هایی مثل دخیا در آن میان مطرح شدند ولی زمان زیادی نگذشت که ناواس با درخشش استثنایی مقابل بایرن، یک تنه تیمش را راهی فینال کرد.


نمایش‌های ناواس به حدی درخشان بود که حتی باشگاه بایرن مونیخ نیز نسبت به آن واکنش نشان داد و به تسخیرناپذیر بودن دروازه او اعتراض کرد. او در فینال نیز باز هم درخشان بود تا رئال سومین قهرمانی پیاپی خود در چمپیونزلیگ را کسب کند. در آن مقطع صحبت از خرید دروازه بان به کلی فراموش شد ولی در چند روز اخیر، بار دیگر این موضوع مطرح شده است.


حال در این میان که گفته می‌شود امروز و فردا کورتوا رئالی شود، ناواس با درخشش مقابل رم، بار دیگر رئالی ها را دچار تردید کرد.گلری ارزان قیمت، بی حاشیه و بسیار موثر که در این چهار سال فوق العاده بوده و حال باید دید با حضور کورتوا، چه سرنوشتی در انتظارش خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان