آینده مبهم ستاره بلژیکی؛

«آزار» زیر بار مذاکره با چلسی نمی‌رود

«ادن آزار» که تصمیم گرفته یک فصل دیگر به کارش در چلسی ادامه دهد حاضر نیست برای تمدید قرارداد با باشگاه لندنی وارد مذاکره شود و این یعنی آینده ‏‏اش هنوز مشخص نیست.

«آزار» زیر بار مذاکره با چلسی نمی‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از هفته‌ها گمانه‏‌زنی ادن آزار تصمیم گرفته تیم فوتبال چلسی را ترک نکند و به کارش در این تیم ادامه دهد. او با پیوستن به رئال مادرید، باشگاهی که برایش استثنایی بود، بسیار نزدیک شده بود، اما چلسی حاضر نشد برای فروش او تخفیف دهد و در نتیجه این انتقال قطعی نشد.

با این حال مهاجم بلژیکی عجله‎ای برای تمدید قرارداد با تیم لندنی ندارد و لاندن ایوینینگ استاندارد این موضوع را تائید کرده است. چلسی سعی داشت حتی قبل از شروع بازی‎های جام جهانی قرارداد آزار را تمدید کند، اما این بازیکن در آن زمان پیشنهاد باشگاه را رد کرد و این بار هم وقتی دوباره باشگاه به او پیشنهاد مذاکره کرد، این پیشنهاد را رد کرد. این یعنی او هنوز تصمیم دقیقی برای آینده‎اش ندارد و نمی‎خواهد کارش را برای مدتی طولانی در این تیم ادامه دهد.

رئال مادرید اما مدت‎ها بود که به دنبال جذب آزار بود و مخصوصا بعد از جدایی رونالدو از این تیم فشارش برای جذب این بازیکن را بیشتر کرد. این بازیکن البته دو سال دیگر با چلسی قرارداد دارد و باید به کارش در این تیم ادامه دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان