کرملین دریافت نامه ترامپ برای پوتین را تایید کرد

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه دریافت نامه‌ای از سوی "دونالد ترامپ" برای "ولادیمیر پوتین" از طریق کانال‌های دیپلماتیک را تایید نموده و گفت، کرملین هنوز از محتوای این نامه اطلاع ندارد.

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه دریافت نامه‌ای از سوی "دونالد ترامپ" برای "ولادیمیر پوتین" از طریق کانال‌های دیپلماتیک را تایید نموده و گفت، کرملین هنوز از محتوای این نامه اطلاع ندارد.

به گزارش خبرگزاری «تاس»، "دمیتری پسکوف" سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه تایید نمود که "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا برای "ولادیمیر پوتین" رهبر روسیه از طریق کانال‌های دیپلماتیک نامه‌ای ارسال کرده است. البته کرملین هنوز در باره محتوای این نامه اطلاعی ندارد.

سخنگوی کرملین گفت: «این نامه از طریق کانال‌های دیپلماتیک دریافت شده است و انتظار می‌رود که در آینده نزدیک به دفتر ریاست جمهوری برسد.»

پیش از این "رند پل" سناتور جمهوریخواه آمریکایی که این هفته برای مذاکره با مقامات پارلمانی روسیه به مسکو سفر کرده بود، اعلام نمود که نامه‌ای از طرف دونالد ترامپ برای همتای روسی وی به روسیه آورده است.

وی در صفحه توییتر خود نوشت: من این افتخار را داشتم که نامه‌ای از طرف رئیس جمهور ترامپ به دفتر رئیس جمهور روسیه بدهم. در این نامه بر اهمیت ادامه مشارکت دو کشور در زمینه‌های مختلف از جمله مبارزه با تروریسم، گسترش گفتگو‌ها بین قانونگذاران دو کشور و برقراری تماس‌های فرهنگی تاکید شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان