نماینده امام جمعه قزوین:

خبرنگاران افسران جنگ نرم در شرایط حساس کنونی هستند

قزوین- نماینده امام جمعه قزوین گفت: خبرنگاران در شرایط حساس کنونی مانند افسران جنگ نرم هستند که در افشاگری و خنثی کردن توطئه های دشمنان نقش کلیدی دارند.

خبرنگاران افسران جنگ نرم در شرایط حساس کنونی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین عابدینی به نمایندگی از نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین که در سفر معنوی حج هستند روز چهارشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر استان قزوین روز خبرنگار را به همکاران این رسانه تبریک گفت.

حجت الاسلام عابدینی در این دیدار اظهارداشت: در شرایطی که دشمنان همه تلاش خود را بکار بسته اند تا به نظام اسلامی آسیب بزنند و با جنگ نرم وارد میدان شده اند نقش رسانه ها در این نبرد مهم و تعیین کننده است.

وی اضافه کرد: خبرنگاران براستی افسران جنگ نرم در وضعیت حساس کنونی هستند که با تسلط بر وقایع جهانی و برخورد مناسب با آن می توانند نقش خود را ایفا کنند.

حجت الاسلام عابدینی تصریح کرد: رسانه ها در امید آفرینی و تزریق روحیه خود باوری و ایستادگی در جامعه نقش بی بدیلی دارند و باید مراقب باشند تا در بیان مشکلات به گونه ای عمل کنند تا دشمنان سوء استفاده نکنند.

وی اضافه کرد: رسانه ها در کنترل اوضاع ونظارت دقیق بر رفتار مدیران هم می توانند نقش آفرین باشند و مانند چشم بینای مردم از بروز برخی مشکلات و خطا و بحران ها هم جلوگیری کنند.

نماینده امام جمعه قزوین اظهارداشت: در گذشته شاید مساجد و منابر بیشترین نقش را در اطلاع رسانی و روشنگری مردم داشتند و انقلاب نیز با همین روشنگری شکل گرفت اما امروز با حضور رسانه های متعدد در فضای مجازی رویکرد ما فرق کرده و باید از راین ابزار هم برای اطلاع رسانی بخوبی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: برای دفاع از انقلاب اسلامی و معرفی توطئه های دشمنان لازم سات از ظرفیت رسانه های گروهی بخوبی استفاده کنیم تا از این پیچ تاریخی به سلامت عبور کنیم.

عابدینی یادآورشد: رسانه ها به عنوان خط مقدم خبرنگاران باید هوشیار باشند و ترویج روحیه ارزش مداری در جامعه قبل از اینکه دشمن به اهدافش برسد مردم را در جریان نقشه ها و دسیسه های بدخواهان قرار دهند.

وی در ادامه ازتلاش همه خبرنگاران درعرصه اطلاع رسانی و روشنگری و بیداری اسلامی تشکر و قدردانی کرد و یاد شهدای رسانه را گرامی داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان