معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما:

رسانه ها باید نماینده افکار عمومی در بیان مطالبات مردم باشند

قزوین- معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما گفت: رسانه ها ضمن حمایت منطقی از دولتمردان و انعکاس دستاوردهای انجام شده باید نماینده افکار عمومی و زبان گویای آنها باشند.

رسانه ها باید نماینده افکار عمومی در بیان مطالبات مردم باشند

به گزارش خبرنگار مهر، علی دارابی روز چهارشنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای قزوین اظهارداشت: امروز همه رسانه ها در یک سنگر قرار دارند و در قرارگاه جنگ نرم ماموریت مهم هدایت افکارعمومی را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: رسانه ها ضمن حمایت از دولتمردان باید زبان و چشم و گوش بینای مردم هم باشند که حرکت در این مسیر در انجام رسالت خود به عنوان نماینده افکار عمومی و زبان مردم بودن به نوعی حرکت در میدان مین است.

دارابی بیان کرد: با بیان نقاط ضعف و قوت شاید متهم شوید که توقع مردم را بالا برده اید یا سیاه نمایی می کنید و یا فقط عملکرد دولتی ارایه کرده اید لذا کار در رسانه از ظرافت خاصی برخوردار است که نیازمند افراد اهل فن و تخصص است.

معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما یادآورشد: امروز که دشمنان در یک جبهه عربی و عبری می خواهند تحریم های فلج کننده را علیه ایران اعمال کنند تا ایران چهل سالگی را جشن نگیرد باید رسانه ها رسالت سنگین خود را جدی بگیرند و در آگاهی بخشی به جامعه فعالتر باشند.

وی افزود: در شرایط حساس کنونی برخی شورش ها را باید از مطالبات مردم جدا کنیم و فرق قائل شویم اما روشنگری کنیم که وقتی یک جماعتی به حوزه علمیه حمله می کنند شعارشان حتما مطالبه مردمی نیست و کسی که شعار هنجار شکن می دهد از مردم فاصله دارد.

دارابی اظهارداشت: اصحاب رسانه باید روشنگری را وظیفه خود بدانند و اعلام کنند که انقلاب اسلامی فرا شیعی و فراملی توانسته پیام خود را منتقل کند.

وی اضافه کرد: امنیت و ثبات جامعه مدیون خون شهداست وهمه باید قدردان باشیم و از دستاوردهای نظام صیانت کنیم.

دارابی گفت: قزوین با سابقه درخشان در عرصه دین و تاریخ و فرهنگ با تقدیم سه هزار شهید جایگاه خاصی دارد و با استفاده از ظرفیت رسانه ملی باید سریالهایی مانند شوق پرواز از زندگی شهدا بسازیم و قهرمان واقعی مانند شهید بابایی و لشکری را به مردم معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: چهره های بزرگی مانند ابوترابی و رجایی و شهدای مدافع حرم داریم که باید آنها را معرفی کنیم.

دارابی با گرامیداشت یاد مرحوم آیت الله هادی باریک بین امام جمعه فقید قزوین گفت:  استان قزوین شخصیت های بزرگی دارد که در چهل سالگی انقلاب می تواند دست مایه ساخت سریال و فیلم های سینمایی شود.

معاون امور استانهای رسانه ملی یادآورشد: جامعه باید قهرمانهای واقعی خود را با کمک رسانه ها بشناسد و به آنها افتخار کند و الگو بگیرد تا قهرمانان دروغین جایگزین آنها نشوند.

وی اضافه کرد: در چهل سالگی انقلاب باید توسط رسانه ملی هم دستاوردها و هم شخصیت های برجسته بازگو شود.

در ادامه ضمن تقدیر از خدمات ابوالفضل معصومی فر مدیرکل سابق، سعید انبارلویی به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای استان قزوین معرفی شد.

سعید انبارلویی خانواده شهید بوده و پیش از این به عنوان مدیرکل ارشیو سازمان صدا و سیما و معاونت برون مرزی رسانه ملی فعالیت کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر