به گزارش "ورزش سه"، بایرن که در اروپا، ایالات متحده و چین، جای پای محکمی دارد حالا توجه خود را به بازار آمریکای لاتین معطوف خواهد کرد. خامس رودریگز، ستارهی کلمبیایی بایرن یکی از مهمترین اجزای این برنامهی باشگاه است. ستارهای که یکی از محبوبترین فوتبالیستهای حال حاضر دنیا است.
حرکت بایرن در به خدمت گرفتن خامس که آن زمان روی نیمکت رئال مادرید به بازیکنی فراموش شده تبدیل شده بود، کاتالیزوری بود که به حرکت سریع بایرن برای محقق کردن برنامهی بلندپروازانهی خود در آمریکای لاتین کمک کرد. این ستارهی محبوب کلمبیایی به نوک پیکان استراتژی بایرن برای جا انداختن خود به عنوان برندی جذاب در آمریکای لاتین بود.
یورگ واکر، معاون بازرگانی و امور بینالملل باشگاه بایرن در این باره گفت:" خامس از یک طرف فوتبالیستی بینظیر و از طرف دیگر یک ابر ستاره است. او بعد از رونالدو، مسی و نیمار، اگر اشتباه نکنم پنجمین فوتبالیست محبوب دنیا است و در شبکههای اجتماعی 80 میلیون دنبالکننده دارد. این برای ما یک فرصت بزرگ است. حضور او به عنوان یک سوپراستار در باشگاه برای ما کمک بزرگی است. خامس میتواند به عنوان سفیر برند بایرن عمل کند. این روزها هر کاری که او میکند با برند بایرن مونیخ عرضه میشود. مردم سراسر دنیا و به خصوص ساکنین آمریکای لاتین، خامس را دنبال میکنند و میخواهند ببینند او چه میکند، و این برای ما کمک واقعاً بزرگی است".