رئیس کل دادگستری استان بوشهر تاکید کرد

عزم جدی دستگاه قضا در رسیدگی دقیق و سریع به پرونده‌های قضایی

رئیس کل دادگستری بوشهر در بازدید از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی و زندان دشتستان بر عزم جدی دستگاه قضا در رسیدگی دقیق و سریع به پرونده‌های قضایی تاکید کرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، علی جمادی در بازدید از اردوگاه حرفه آموزی و کادرمانی استان و همچنین زندان دشتستان بر عزم جدی دستگاه قضا در رسیدگی دقیق و سریع به پرونده‌های قضایی تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این بازدید با حضور در اندرزگاه‌ها با مددجویان حوزه‌های قضایی مختلف دیدار و به صورت چهره به چهره به سئوالات و مشکلات قضایی آنان پاسخ و دستورات لازم را به مسئولین قضایی صادر کرد.

وی با اشاره به اهمیت بازدید مسئولین قضایی از زندان‌ها و اینکه تعامل با زندان‌های استان می‌تواند راهگشای مشکلات پرونده‌ای مددجویان باشد، تاکید کرد: این بازدید‌ها می‌تواند کاهش جمعیت کیفری را تسریع بخشد.
 
جمادی همچنین توسعه کمی فعالیت‌های حرفه آموزی درزندان‌ها را خواستار شد و افزود: فعالیت‌های حرفه آموزی نرخ بازگشت مجدد مددجویان را نیزتوامان کاهش می‌دهد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر همچنین در بازدید از زندان دشتستان گفت: کاهش جمعیت کیفری، اشتغال و حرفه آموزی حداکثری مددجویان استان اولویت دستگاه قضا و زندان‌های استان است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن بازدید از مجتمع‌های کشاورزی و دامپروری زندان دشتستان و زندان باز استان بر اشتغال حداکثری مددجویان تاکید کرد.

وی همچنین کاهش جمعیت کیفری و تعیین تکلیف مددجویان زندان‌های استان را خواستار شد و افزود: کاهش مددجویان تحت قرار در سال جاری بعنوان یک رویکرد همگانی در مرجع قضایی استان در دستور کار است.
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر