ماهان شبکه ایرانیان

ساسان؛ یک اخراج طلبکار یک گل بدهکار

ساسان انصاری مهاجم ۲ گله سپاهان روز گذشته در ثبت سومین گل خود ناکام بود.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در شرایطی مقابل پیکان با تساوی بدون گل زمین مسابقه را ترک کرد که 19 شوت به دروازه داشت ولی هیچ یک وارد درواز نشد تا طلایی پوشان با یک امتیاز از این مسابقه خارج شوند.


ساسان انصاری در مقابل پیکان هم یکی از بازیکنان خط تهاجمی سپاهان بود و در پست وینگر چپ وارد میدان شده بود تا شاید زننده گل پیروزی بخش یا یکی از گل های پیروزی بخش تیمش باشد؛ موضوعی که رخ نداد.


البته انصاری که فصل گذشته نیز با 11 گل بهترین گلزن طلایی پوشان بود، در مقابل سپیدرود دو بار گلزنی کرد و روز گذشته هم تلاش زیادی برای ثبت سومین گل خود داشت، اما یک بار مدافعین پیکان از ادامه حرکت او جلوگیری کردند و یک بار هم خود او موقعیتی تک به تک را از دست داد.


در نیمه اول سپاهان نمایش بسیار خوبی داشت و هافبک های این تیم بارها با پاس های عمقی سعی در استفاده از فضاهای ایجاد شده بین مدافعین پیکان را داشتند و دو بار هم ساسان انصاری با فرارهای سریع خود در موقعیت گلزنی قرار گرفت.


روی صحنه اول خروج به موقع وحید شیخ ویسی و البته ضربه نه چندان با دقت ساسان انصاری باعث از دست رفتن موقعیتی بسیار خوب برای گلزنی سپاهان شد و روی صحنه دوم هم در شرایطی که مهاجم سپاهان در حال تک به تک شدن با گلر بود، با خطای علی حمودی متوقف شد تا بازیکنان سپاهان معتقد به اخراج بازیکن پیکان باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان