ماهان شبکه ایرانیان

بیشتر راویان با علم و آگاهی جنگ را روایت می‌کنند

معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: اکثر راویانی که بصورت تخصصی در یادمان‌های دفاع مقدس حضور دارند با علم و آگاهی کامل نسبت به روایتگری جنگ اقدام به بصیرت‌افزایی می‌کنند.

بیشتر راویان با علم و آگاهی جنگ را روایت می‌کنند

به گزارش ایسنا، سرهنگ منصور عیوضی معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور بیان کرد: راهیان نور حرکت بزرگ فرهنگی در سطح بین الملل و کشور است که بعد از اجتماع بزرگ زائرین در مکه مکرمه و اربعین حسینی شاهد حضور عظیم عاشقان و دلداگان شهدا در یادمان ها دفاع مقدس هستیم.  

وی با اشاره به نقش راویان توضیح داد: اکثر راویانی که بصورت تخصصی در یادمان‌های دفاع مقدس حضور دارند با علم و آگاهی کامل نسبت به روایتگری جنگ اقدام به بصیرت افزایی برای همه رده‌های سنی و گرایشات مختلف می‌پردازند و پیام شهدا را به زائرین راهیان نور انتقال می‌دهند.

معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور  خاطرنشان کرد: نسل جدید و دهه هفتادی‌ها با جوانان اوایل انقلاب هیچ تفاوتی ندارند بلکه با توجه به معنویات و ولایت پذیری آنها نقش آفرینی بیشتری در صحنه‌های انقلاب دارند.

وی در پایان گفت: جوانان امروز همانند رزمندگان دفاع مقدس آماده نبرد در همه عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در مقابل دشمنان این مرزبوم هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان