آرزوی ۱۵ بازیگر مرد سینما و تلویزیون در سال نو؛

از «پولاد کیمیایی» با آرزوی حفظ حرمت ها تا «رضا رویگری» برای برگزاری کنسرتش؛ سینماگران و آرزوی رفع مشکلات اقتصادی مردم

همزمان با فرا رسیدن سال جدید، سینماپرس با تعدادی از بازیگران مرد سینما، تلویزیون و تئاتر کشور درباره آرزوهایشان در سال جدید گفتگو نموده است که مروری بر آن ها خالی از لطف نخواهد بود.

از «پولاد کیمیایی» با آرزوی حفظ حرمت ها تا «رضا رویگری» برای برگزاری کنسرتش؛ سینماگران و آرزوی رفع مشکلات اقتصادی مردم

به گزارش خبرنگار سینماپرس نوروز یکی از کهن ترین جشن های به جا مانده از دوران باستان است که امروزه همچنان هزاران سال گذشته با شور و اشتیاق خاصی در میان مردم ایران و برخی از کشورهای فارسی زبان گرامی داشته می شود. در اسلام و به ویژه آیین تشیع نیز به نوروز به عنوان روزی خجسته نگاه شده است و برای گرامی داشتن آن تاکیدات فراوانی صورت گرفته است. مردم ایران همه ساله از یک ماه مانده به نوروز با آیین های باشکوهی همچون خانه تکانی،  گستراندن سفره هفت سین و امثالهم به استقبال بهار می روند...

سینماپرس برآن شد تا همزمان با نوروز 1396 با هنرمندان راجع به آرزوهایشان در سال جدید به گفتگو نشسته و از آرزوهای آن ها جویا شود. از همین رو با 15 بازیگر مرد سینما و تلویزیون کشور آقایان: پولاد کیمیایی، رضا رویگری، داریوش ارجمند، ایرج راد، محسن قاضی مرادی، عباس غزالی، بیوک میرزایی، رسول نجفیان، سپند امیرسلیمانی، مهدی باقربیگی، بهروز بقایی، محمود پاک نیت، مهران رجبی، سیروس گرجستانی و شهرام عبدلی به گفتگویی کوتاه نشستیم که ماحصل این گفتگوها را در ذیل می‌توانید مرور کنید:

پولاد کیمیایی بازیگر مطرح سینمای کشور با بیان این جمله که امیدوارم حرمت بزرگان سینما دیگر هیچ گاه شکسته نشود آرزو کرد: متأسفانه سینمای کشور ما مدتی است دچار بی مهری های زیادی از سوی خود اهالی سینما شده است و من امیدوارم که دیگر هرگز و هرگز شاهد این بی اخلاقی ها در سینما نباشیم و همواره در سینمای کشور صلح و دوستی برقرار باشد.

بازیگر فیلم های سینمایی «قاتل اهلی» و «متروپل» در گفتگو با سینماپرس خاطرنشان کرد: سینمای ایران خوشبختانه همواره روند رو به رشدی داشته و مخاطبان سینما نیز مدت ها است با هنر هفتم آشتی کرده اند و همه این اتفاقات مثبت می تواند باعث شود تا اتحاد و همدلی میان اهالی سینما بیش از پیش گردد؛ من آرزو دارم در سال 96 بتوانیم چشم انداز جدیدی از سینمای ایران ببینیم که همراه با فروش بالای فیلم ها و مهربانی و مودت باشد.

کیمیایی تأکید کرد: متأسفانه جامعه ما دچار بی اخلاقی های زیادی شده و سینما هم از جامعه مستثنی نیست و این بی اخلاقی ها به قشر فرهنگی نیز نفوذ کرده است؛ ما در سینما نیازمند آن هستیم تا قوانین جدی طراحی شود تا اختلافات اهالی سینما در میان خودشان حل و فصل گردد و نیازی به دادگاه و... نباشد؛ اختلاف اخیر میان کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی «قاتل اهلی» نمونه بارز این اتفاقات است و من آرزو دارم با تدبیر جدی مدیران و مسئولان سینمایی کاری کنیم تا دیگر حرمت بزرگان سینما شکسته نشود.

رضا رویگری دیگر بازیگر مطرح سینما و تلویزیون نیز در گفتگو با سینماپرس آرزو کرد: من امیدوارم در سال جدید بتوانم سلامتی خود را به صورت کامل به دست بیاورم و واقعاً جز این مطلب به هیچ آرزوی دیگری فکر نمی کنم؛ امیدوارم مردم بدانند که سلامتی بزرگ ترین نعمت ها است و همواره قدر آن را باید بدانند.

وی ادامه داد: امیدوارم در سال 96 بعد از بهبودی ام فرصتی فراهم شود تا بتوانم کنسرتم را برگزار کنم و از سوی دیگر حضوری جدی و فعال در سینما داشته باشم.

داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینمای کشور ضمن تبریک عید سعید نوروز به تمامی هم میهنان در جملاتی کوتاه گفت: من امیدوارم سالی که آغاز شده است برای همه مردم کشورمان پربار و سرشار از موفقیت باشد.

ایرج راد نیز در گفتگوی خود با خبرنگار سینماپرس با انتقاد از وضعیت فعلی تئاتر کشور آرزو کرد: امیدوارم در سال 96 امکانات تئاتر بیشتر شود تا هنرمندان بیشتری بتوانند در این حوزه حضور فعال داشته باشند و از خانه نشینی و بیکاری مفرط نجات پیدا کنند؛ امیدوارم مسئولان تئاتر کشور تدبیری کنند تا امکانات تئاتری گسترش پیدا کند و سالن های تئاتر با کیفیت بیشتری در سطح کشور تأسیس شود.

مدیرعامل خانه تئاتر تأکید کرد: آنچه در برنامه ششم توسعه 5 ساله پیش بینی شده توجه به حوزه مهم فرهنگ و هنر است و امیدوارم که این اتفاق در سینما، تلویزیون و تئاتر کشور رخ بدهد و امسال سال خوبی برای یکایک هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی و تصویری باشد.

این بازیگر در خاتمه افزود: امیدوارم که مردم خوب کشورمان نیز در کمال صلح و آرامش زندگی کنند و مشکلات متعدد اقتصادی سایه اش را از سر همه آن ها بردارد و ما بتوانیم بر لب های همه هم میهنان مان لبخند را مشاهده کنیم.

محسن قاضی مرادی بازیگر طناز سینما و تلویزیون نیز در این باره گفت: امیدوارم همه مردم کشورمان در سال جدید به یک آرامش واقعی دست پیدا کند و این ملت ما هیچ مشکلی نداشته باشند.

عباس غزالی بازیگر جوان سینما و تلویزیون با انتقاد از وضعیت سینمای کشور در سال 95 گفت: متأسفانه ما در سال 95 شاهد اتفاقات بسیار بدی در سینمای ایران بودیم از جمله آنکه جشنواره فیلم فجر به بدترین شکل ممکن برگزار و داوری شد و اعتراضات زیادی را با خود در پی داشت که هیچ یک از مسئولان سینمایی پاسخگوی این اعتراضات نبودند از این رو من آرزو دارم در سال 96 ما اهالی سینما اگر خود را به واقع یک خانواده قلمداد می کنیم کینه ها، دشمنی ها و نامهربانی ها را با یکدیگر کنار بگذاریم و تلاش کنیم تا با عشق و محبت سینمای کشور را به رشد برسانیم.

بازیگر سریال های «وضعیت سفید» و «یوسف پیامبر (ع)» خاطرنشان کرد: ما اهالی سینما باید با اتحاد و یکپارچگی دست در دست هم دهیم تا فرهنگ غنی کشورمان را به بهترین شکل ممکن به جهانیان عرضه کنیم و به همه ثابت کنیم که هیچ کس نمی تواند در روند کار و فکر ما خلل ایجاد کند.

بیوک میرزایی نیز در این باره آرزو کرد: امیدوارم مسأله فرهنگ و هنر در کشور ما بیش از پیش مورد توجه مسئولان باشد و اینطور فرهنگ و هنر کشور را به حال خود رها نکنند!؛ همچنین امیدوارم که فرهنگ مهربانی در رفتار و کردار تمامی مردم کشورمان ساری و جاری شود و ما در سال 96 هیچ چیز به جز مهربانی و عطوفت از یکدیگر نبینیم.

رسول نجفیان هنرمند پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر کشور با تأکید بر اینکه بزرگترین مشکل امروز جامعه ما بیکاری جوانان و مسأله اقتصاد است اظهار داشت: من آروز می کنم در سال جدید ما بتوانیم شاهد یک رونق اقتصادی جدی و چشمگیر در سطح کشور باشیم و جوانان ما از بیکاری و خانه نشینی نجات پیدا کنند؛ همچنین آروز دارم تا مهربانی در قلوب همه هم میهنان مان جای بگیرد و امیدوارم تندرستی و سلامتی در زندگی تمامی مردم کشورمان جاری و ساری گردد و ریشه تمامی بیماری های صعب العلاج در کشورمان برکنده شود.

سپند امیرسلیمانی نیز در این باره گفت: امیدوارم در سال جدید وضعیت مالی و کاری برای یکایک مردم کشورمان بهتر از قبل شود و به خصوص همه مردم کشورمان در سلامتی و توأم با آرامش زندگی کنند.

مهدی باقربیگی بازیگر سریال محبوب «قصه های مجید» در پاسخ به سوأل خبرنگار سینماپرس گفت: آنچه من آروز دارم این است که مردم ما با هم مهربان تر از گذشته باشند و کمی آرام تر زندگی کنند؛ امیدوارم همه مردم در سال جدید به این نتیجه برسند که ته ته دنیا هیچ خبری نیست و در نهایت همه ما باید در یک متر جا بخوابیم!

وی ادامه داد: همچنین امیدوارم وضعیت فرهنگ و هنر کشورمان بهتر از گذشته شود و مسئولان فرهنگی بفمند که زبان هنر و سطح فرهنگ باید بسیار تأثیرگذارتر از گذشته شود.

بهروز بقایی با بیان اینکه سلامتی بزرگترین آرزوی من برای یکایک هم وطنانم است اظهار داشت: امیدوارم که همه مردم ما در سال جدید سلامت باشند و ما شاهد این همه بیماری های صعب العلاج نباشیم؛ همچنین امیدوارم که همه مردم کشور ما به سلامت از طوفان ها بگذرند و به مقصد برسند!

محمود پاک نیت نیز در پاسخ به پرسش خبرنگار سینماپرس گفت: در وهله اول آروز می کنم مردم کشورمان از گرفتاری نجات پیدا کنند؛ در وهله دوم آرزومندم در سال 96 مسئولان بخش فرهنگ و هنر توجه بیشتری به این حوزه داشته باشند و برای فرهنگ این مرز و بوم اهمیت جدی تری قائل شوند. همچنین امیدوارم اهالی سینمای کشور دست در دست هم دهند و با اتحاد و همدلی کاری کنند تا هنر هفتم در کشور ما روز به روز پویا تر شود.

مهران رجبی دیگر بازیگر طناز سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه آروز برای همه ما امری بعید شده است به خبرنگار سینماپرس گفت: در سال جدید آروز دارم تا طلب های طولانی مدتی که سینمایی ها و تلویزیونی ها به من دارند پرداخت شود و ما شاهد تولیدات انبوه آثار هنری در کشور باشیم.

سیروس گرجستانی نیز در این باره گفت: فقط آرزو دارم برای اولین بار بتوانیم در سال 96 شاهد اتفاقی خارق العاده در کشورمان باشیم تا همه مردم راضی و خوشحال باشند!

شهرام عبدلی نیز در گفتگویی کوتاه با خبرنگار سینماپرس گفت: فقط و فقط برای یکایک هم میهنانم آرزوی سوالی توأم با سلامتی و دل خوش را دارم.

گفتنی است؛ پیش از این آرزوهای 15 بازیگر زن سینما و تلویزیون خانم ها: فریده سپاه منصور، لادن مستوفی، فرحناز منافی ظاهر، مهرانه مهین ترابی، رابعه مدنی، اکرم محمدی، فریبا متخصص، صدیقه کیانفر، مریم کاویانی، غزاله جزایری، افسر اسدی، ستاره اسکندری، مریم بوبانی، سولماز آق مقانی و کتایون امیرابراهیمی در سینماپرس منتشر شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان