بایرن مونیخ منتظر MRI زانوی داوید آلابا

نگرانی در بایرن به خاطر مصدومیت آلابا

در بازی سوپرجام آلمان که دیشب در فرانکفورت برگزار شد، تکل بی‌مورد مدافع فرانکفورت، دنی دا کوستا باعث شد داوید آلابا، ستاره‌ی اتریشی بایرن در دقیقه‌ی ۷۹ بازی مجبور به ترک زمین شود.

به گزارش ورزش سه، حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن بعد از بازی در گفتگو با شبکه‌ی ZDF با انتقاد از حرکت بازیکن آینتراخت گفت:" ما هنوز نمی‌دانیم مصدومیت او چقدر جدی است. ولی می‌دانیم که به زانویش ضربه خورده است. واقعاً امیدوارم اتفاق جدی‌ای نیفتاده باشد". 


به نظر می‌رسد خود آلابا بسیار نگران مصدومیت احتمالی است. بنا بر گزارش‌ها آلابا در رختکن بایرن از این ماجرا بسیار ناراحت بوده تا جایی که سایر هم‌تیمی‌هایش به او دلداری داده و آرامش کرده‌اند. تاگس زایتونگ و اشپورت1 گزارش دادند که صالح حمیدزیچ بعد از بازی دیشب اعلام کرده که آلابا همین امشب با دستگاه MRI بررسی می‌شود تا تکلیف هر چه سریعتر مشخص شود. با اینحال نتایج بررسی‌های بایرن در این مورد تا این لحظه هنوز اعلام عمومی نشده است. 


عکسی که ستاره‌ی بایرن فرانک ریبری بعد از بازی از رختکن تیم در اینستاگرام منتشر کرده نشان می‌دهد آلابا ستاره‌ی اتریشی بایرن هنوز باندپیچی بزرگی روی زانوی چپ خود دارد. 


صالح حمیدزیچ بعد از بازی به انتقاد تند از تیم فرانکفورت پرداخت و گفت:" سبک بازی آینتراخت به هیچ وجه قابل قبول نبود". نیکو کوواچ که تا دقیقه‌ی 79 هر سه تعویض خود را انجام داده بود با بیرون آمدن آلابا چاره‌ای نداشت جز اینکه دقایق پایانی بازی را 10 نفره ادامه دهد. جالب آنکه بایرنی‌ها در همین دقایق با اینکه یک بازیکن کمتر از حریف داشتند، در دقیقه‌ی 85 موفق شدند گل پنجم خود را نیز وارد دروازه‌ی آینتراخت کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر