ماهان شبکه ایرانیان

رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با میزان عنوان کرد

آغاز بررسی لیست دریافت کنندگان دلار‌های دولتی در کارگروه اقتصاد مقاومتی استان گلستان

پس از درخواست رئیس کل دادگستری استان گلستان، شورای هماهنگی بانک‌های استان لیست افرادی که ارز دولتی برای صادرات و واردات کالا دریافت کرده اند به دادگستری ارسال کرد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهارکرد: با ارسال لیست ارز دولتی بگیران به دادگستری استان، کار بررسی اسامی و نحوه‌ هزینه کردن دلار‌های با نرخ دولتی در کارگروه اقتصاد مقاومتی استان آغاز شد.

هاشمیان گفت: پس از درخواست رئیس کل دادگستری، شورای هماهنگی بانک‌های استان لیست افرادی که ارز دولتی برای صادرات و واردات کالا دریافت کرده اند به دادگستری ارسال کرد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این لیست، کار بررسی اسامی و نحوه‌ هزینه کردن دلار‌های با نرخ دولتی در کارگروه اقتصاد مقاومتی استان آغاز شده است.

این مقام قضایی در استان گلستان در ادامه بیان کرد: همه‌ افرادی که نامشان در این لیست نوشته شده است، دعوت می‌شوند تا مدارک و مستندات محل هزینه کرد ارز‌های دولتی را ارائه کنند.

هاشمیان تاکید کرد: نتیجه‌ی بررسی این لیست از طریق رسانه‌ها به مردم استان اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس شورای قضایی استان گلستان همچنین گفت: کسانی که ارز‌های دولتی را برای کاری که دریافت کرده اند خرج کرده باشند تشویق می‌شوند، اما افرادی هم که ارز‌های دولتی را در جای خودش هزینه نکرده باشند، منتظر برخورد قضایی باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان